Kezdem úgy érezni, mintha egy patakot próbálnék arra bírni, hogy folyásiránnyal szembe folyjon. Kicsit csalódott vagyok. Mi szükség volt erre? Mert az átlag szánalmas játékos nem tudta használni? Ennyi erővel minden fegyvert alakítsunk át 1-hit-kill fegyverré és akkor nincs több gond, csak egyszer kell eltalálni. Szánalmas. Persze ez ismételten nem különsebben hat ki a warozásra, de ettől függetlenül szerintem felháborító, hogy erre bezzeg van idő. A warozók számára hasznos dolgokra meg nincs (lásd. demóformátum)? Persze, hogy nincs, de akkor nem értem, hogy miért hangoztatja/hiszi mindenki, hogy igenis van. De persze majd jön megint, hogy ez nem warjáték... Rá volt írva ez a dobozra? Lófaszt.
- - Megnövelték az alapsebzés értékét 10%-kal.
- - Az utóégés időtartama 6-ról 10 másodpercre nő.
- - A középtávolinál messzebb, égő ellenfelet eltaláló flare krit sebzést okoz.
- - A Backburner sebzés bónusza 15%-ra csökkent.
Ezt mutatják nekik a grafikonok? Nomeg kezdjük ott, hogy mi a faszért a statisztikák alapján módosítják a játékot? Miért kell minden kasztnak minden helyzetben ugyanannyira használhatónak lennie (közelre láng, távolra critFlare)? Akkor miért vannak kasztok egyáltalán? Vagy ennek fényében mennyire fer, hogy a Soldier rakétája minél távolabb talál, annál kevesebbet sebez? Az utóégésről meg ne is beszéljünk. A kevés hp-s kasztok nem kicsit gyengültek le. De gondolom most Rakka és a sok díszpéldány kurva boldog és alig várják, hogy élvezhessék a krit előnyeit. Tiétek a public, örüljetek neki és menjetek a picsába!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Agent Smith 2010.05.20. 13:55:02
Yodaa 2010.05.20. 14:01:51
Thomas MAGNUM 2010.05.20. 14:04:06
kappan 2010.05.20. 14:15:36
Eredmény: publow örül, normális ember fele annyi hajszálát tépi ki.
Sajnálom, hogy ismét könnyítettek a játékon, de még jobban sajnálom azokat a hülyegyerekeket, akik ennek újjonganak.
Amúgy meg leszarom.
Agent Smith 2010.05.20. 14:37:23
Thomas MAGNUM 2010.05.20. 14:40:23
Fodiiii 2010.05.20. 14:45:51
Agent Smith 2010.05.20. 15:01:07
Thomas MAGNUM 2010.05.20. 15:03:23
Lowász 2010.05.20. 15:33:22
Ez kb olyan, mintha a pipe és a rocket rákanyarodna az ellenfélre amikor airshotolni próbálod. Miért kell minden pubnoobnak deflecttel ölni? Megvoltak eddig is nélküle.
És a fullcrit flare meg tényleg túlzás, szerintem ezt még Rakka is beismerné. Egyszerűen túl erőssé tették a kasztot, mert nehéz volt vele magasabb szinten játszani.
Ezek után el tudnám képzelni hogy a warokról ki lesznek tiltva a pyrok.
Bunfi, lassan kezdünk egyetérteni, ez már tényleg túlzás. Mert ezt már én sem bírom befogott pofával tűrni...
kappan 2010.05.20. 15:46:16
+1
Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.05.20. 15:47:57
a sebzés növelésére meg csak viszaállítás volt, semmi ötbb
Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.05.20. 15:51:22
DoM1N4ToR 2010.05.20. 15:55:08
Thomas MAGNUM 2010.05.20. 16:26:58
DoM1N4ToR 2010.05.20. 17:01:55
Hyde *.* 2010.05.20. 17:33:52
hykleri 2010.05.20. 17:49:32
[DB] Rakka 2010.05.22. 16:34:03
Thomas MAGNUM 2010.05.22. 20:00:55
[DB] Rakka 2010.05.22. 23:05:42
+ajnálom ezt a topicot: forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1252294
[DB] Rakka 2010.05.22. 23:07:15
kappan 2010.05.23. 02:19:34
"a soldier nem close combat kaszt " MIVAN? Ha a demora mondanád, akkor ok, mert szegény niggert a self damage gyorsan hidegre teszi. De a damage falloff miatt gyarlóság lenne azt mondani, hogy egy solly célja az hogy 34-es rakétakkal bombázzon téged a 100 körüli close range hitek helyett, ugyanakkor a shotinak szintén megvan ez a tulajdonsága, mint a demo cuccain kívüli összes normális fegyvernek, hogy távolra kevesebbet sebez. Innentől kezdve megkérdőjelezendő az állításod.
A pyro maximum azért lehet a close range királya, mert mid-hi rangen egy lehugyozott sóskiflivel egyenértékű a hatékonysága. Bár ezzel szembe megy az, hogy a visszafújt dolgoknak nincs damage falloffja, tehát egy elvolt esetben feltételezhető az hogy hi rangen 1hitel egy 150hp-s kasztot, illetve az is hogy a flaregun egyenesen reverse falloffal rendelkezik.
Szóval, ha valakinek nem tetszik a kialakított helyzet ne próbálkozz meggyőzni arról, hogy bizony ő játszik szarul, bár sajna a jelen esetben némileg igazad van, ennek ellenére, ha nem eszetlenül lődöz akkor is, nálad az előny, mert az összes rakétát vissza tudod fújni. Illetve szépen kérlek ne steam fórumról linkelt dolgokkal próbáld alátámasztani az igazad.
Elég szép wall of text lett belőle, igazából írogathattam volna a pyronak az egyfajta játék feletti funkciójáról, de úgy érzem amit le írtam, azt is feleslegesen tettem, mert tovább fogod nyomatni az értelmetlen faszságaid, nah m1...
PS.: Nem manhunter öccsét kellene oltogatni csupán azért, mert ő normális kaszttal tud játszani, ti pedig ez szépen megszopjátok.
Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.05.23. 12:19:45
A soly nem close combat kaszt: jah végül is igazad van: egy olyan kaszt aminek a fő fegyevre közelre akár saját magát is sebzi tökéletes close combatra, a shotgon meg igazából egyfajta mentsvárként kellene funkcionálnia ha mindened kifogyott, ergo raksival próbálkozol először
Angel pont olyan változtatásokat szeretne amivel tényleg az ellenfél hibájából lehetne őket megölni ( hiányos jelentés miatt) egy pyro-t simán el lehet tenni, ha időben észreveszitek
Kicsit nagypofájónak érzem azt hogy angel egy rossz szót nem szólt rád mégis kissé lenézően írogatsz felé, hiába használsz szakszavakat, hiába alszol lexikonnal, hiába karolt fel egy nagy koczka, akkor is egy kis műveletlen seggnyaló leszel ( mint az kiderült toszvshaxx közvetítésnél)
Ps: Almierrel kapcsolatban: először ismerd meg az egész történetét, hogy került be gs-re, hogy mutatkozott be, milyen szerepet tölt be , és hogyan viselkedik. Na ezek után elkezdheted védeni. Nem azért oltogatjuk, mert normális kaszttal játszik hanem olyanért ami miatt simán repülne fórumról :) attól hogy a bátyókája a redstarsban játszik attól ő ugyanúgy egy senki, mégsem úgy viselkedik...
Ghosterr 2010.05.23. 12:31:03
Nem azt mondom hogy gyenge a pyro, mert mostanság többet foglalkoztak vele szerintem is mint amennyit kellett volna és kicsit már télleg túloznak, de nemlehet azt mondani, hogy nem lehet kinyírni a pyrot..!
[DB] Rakka 2010.05.23. 13:37:54
1) Nincs olyan hogy "hulladék"kaszt, mindegyik kasztnak megvan a maga játéktere és haszna, a te tapasztalatoddal eléggé szomorú ilyen beszűkült, gyűlölködő felfogást látni. Ha nem szeretsz egy kasztot azt a te saját véleményed, nem pedig általános felfogás.
2) Igen, jól hallottad, a soldier NEM close combat class, hanem mid-range. Bár ha te azt nevezed leghatékonyabb támadási módszernek hogy belemászol az ellenfél arcába, és úgy lövöd hogy közben te is sérülsz, akkor váljék egészségedre, waron gondolom mindig így csinálod ezekszerint.
3) A pyro azért a close combat királya, ahogy a developer's commentary-ben benne van (www.youtube.com/watch?v=mjA-lEt1sQA) mert arra volt tervezve, ahogy pl a csipa sem arra hogy közvetlen közelről lövöldözzön a távcsövesével. A legtöbb nyavalygás azért jön, mert az emberek 99%a hajlamos a figyelmetlenségbe, aztán csodálkozik hogyha egy közel került pyro megöli a saját zónáján belül. Nonszensz.
3,5) Majd szóljál ha long-rangen direct hitels valakit egy deflect raksival, olyan nekem se sűrűn szokott összejönni
4) Az airblastnak megvan az a gyengesége hogy nem te befolyásolod az időpontját a támadásnak, hanem az ellenfél. Egy kicsi gyakorlással rohadt könnyen ki lehet az airblastot cselezni, csak erre az emberek 99%a lusta
Amúgy ha az ember rendelkezik egy bizonyos értelmiségi szinttel, akkor nem úgy kéne gondolkoznia hogy "amit én mondok az a helyes, és ha valaki mást mond az "értelmetlen fasszság"". Neked se lehet mindig igazad, ahogy nekem se, de vannak témák, amikhez a másik ember kicsit jobban ért, és ezt el kell fogadni. Ergo ha én megpróbálok kijavítani egy téves elképzelést a pyroról, talán érdemes lenne néha megfontolni hogy "talán nem is hülyeség amit ez a gyerek mond", mert nem azért jártatom a számat, hogy mindenki ismerje el hogy a pyro legjobb kaszt vagy valami hasonló, hanem hogy az emberi hülyeség lévén kialakult hibás elképzeléseket kijavítsam. Semmilyen más kasztba nem szólok bele mélyebben, de ebbe igen, mert kicsit több tapasztalattal rendelkezem.
kappan 2010.05.23. 14:02:29
Pyroval való jártasság? LOL? B||oodshire 33 játszott órával jártas volt, és ő 6v6 szituációkban kamatoztatta a tehetségét, ahol tudomásom szerint neked nem sok babér termett. Illetve az se elhanyagolható dolog, hogy akkor még nem járt minden dologért krit. ( www.pldx.com/movie/600/Meet_the_PROro/ ) Akkor ez esetben nem értem azt hogy miért kifizetődő 400 órát pyrozni.
kappan 2010.05.23. 14:08:59
Ghosterr 2010.05.23. 14:54:29
Most annyival változott hogy könyebb lett airblastelni, de még mindig ki lehet nyírni a pyrot, szerintem elég könnyen ;)
Kappan, ha jól tudom, neked scout a kasztod, nos ha vele nem tudod kinyírni a pyrot akkor sajnállak ;)
PingWIN 2010.05.23. 15:02:44
Pyro close range-re lett kitalálva ez tény!
A soldier close\mid rangere van kitalálva. De a soldier mit tudott tenni régen egy pyro ellen? (AB elött) Rakétával lőtte folyton spotolta.
Megjött az airblast: akkor már kellett ügyesség egy pyro megöléséhez!(ez ellen az airblast ellen nincs kifogásom) trükközni kellet ahoz, hogy megöld a pyrot, de ha a pyro megölt téged akkor valamit jól elrontottál.
Feltápolták az airblastot: Baszhatod a soldier kasztott egy jobb pyro ellen! Van shotgunod sokat nem tudsz fele csinálni! Vagy shotgunnal elkezd lőni téged míg utol nem ér és leéget téged (mert ugyebár shotgunnal távolabbról nem tudsz sok sebzést okozni mert az is közelharci fegyver + a pyro gyorsabb sőt ha háttal mész akkor lassabb vagy soldierrel mintha előre mennél) ha meg rakétával kezdenéd el lőni minden rakétát visszafújna! Az airblastot nem kellett volna buffolni! Az eggyetlen ami jó volt benne hogy 25 helyett 20at használ a pyro airblast. A minicrit és a gyorsabb airblast nagy hülyeség volt! Jobb pyrok eddig is tudtak vele ölni csak a sok ovodás steamforumon rinyált h mekkora egy szerencsétlen pyroval! Az airblast jó volt de mostmár elrontották minicrittel meg gyorsabb ABvel :\ (meg a flaregunnak is minek crit?) sok lami hur hur dur dur
,FX' 2010.05.23. 15:03:12
Ne mondja nekem senki se, hogy a waron a soldier majd azzal fog foglalkozni, hogy vajon mikor nyomja el az airblastot a pyro, inkább reflexből lő, mert a scout kaszt beléjük neveli a hirtelen cselekedetet, főleg ha a pyro még égeti is közben, na meg ha a láng begyújtja 33422km-ről is.
Most volt szerencsém lobbyn pyro ellen játszani, és kicsit (nagyon) szidta mindenki, mert a scoutok elvoltak foglalva a többi scouttal, a pyro meg szépen m1+m2= 54654km-es láng, mindenki ég, pyro mid+ távolságon=shotgun alig sebez (mellesleg medic még rajta is lógott), mit lehet csinálni? Lőni....m2, krit, meghalt mindenki.
Hol itt a balance? Lehet jönni, hogy én kis fasszopó tapasztalatlan pubnoob vagyok, de nem hiszem, hogy az ilyen helyzetekben egyáltalán nincs túltápolva a pyro.
Egyszerűen nem warkaszt, egy hulladék. Kijátszani az airblastot mid+ távolságon lehetetlen.... mivel még a blast töltődési idejét is javították a tudtommal, így meg főleg.
PingWIN 2010.05.23. 15:05:52
PingWIN 2010.05.23. 15:06:51
Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.05.23. 15:10:24
ab van, régi CD-vel és 20 egységet fogyasszon és nincs minicrit
mostaniak mindent ivsszafújnak ha ritmusosan csinálják, régebben az ab egy ilyen utolsó mindent vagy semmit cucc volt... btw én sem szívesen látom a pyro-t sesaját se ellen csapatában, de sokszor volt olyan hogy simán ki lehetett nyírni ha észrevettétek időben...
[DB] Rakka 2010.05.23. 15:11:30
Bloodsire-t meg nem kell nekem bemutatni, a linkeld videóját meg nem értékelem túl nagyra, azon kívül hogy pyro rocket jumpol végig szólózik az egész fragmovie alatt, a 6v6 meg nem arról kéne hogy szóljon. Az meg hogy miért kifizetődő 500 órát (100 óránál volt stat resetem) pyrozni: ugyanazért amiért 500at akármelyik másik kaszttal: jobb leszel az átlagnál azzal a kaszttal.
[DB] Rakka 2010.05.23. 15:14:19
,FX' 2010.05.23. 15:24:40
egyedül te mondod, hogy még nem op, hanem most vannak értelmes képességei. Hát én nem idegesítem magam rajtad... :D Olyan vagy mint egy...áhh haggyuk :]
,FX' 2010.05.23. 15:25:49
[DB] Rakka 2010.05.23. 15:27:08
Ghosterr 2010.05.23. 15:28:36
Én még mindig azt mondom hogy egyedül a sollynak lett nehezebb a dolga a pyro ellen, sőt, egy hevesebb csatában a pyro gyorsan kifogy az ammobol ha közbe nem nyírnak ki semmit a csapat társai.
Utánna meg már nem ér semmit.
Másrészről meg, nemhiszem hogy a pyrot mid(+) távolságról akarod kinyírni bármilyen kasztal is (kivéve a sniper).
PingWIN 2010.05.23. 15:40:02
@[DB] Rakka: több kasztal szemben is op nem csak 1el!
@Ghosterr: köszönjük emese...
,FX' 2010.05.23. 15:41:19
kappan 2010.05.23. 16:03:25
@Ghosterr: Ki tudok nyírni egy pyrot scouttal, de attól még úgy érzem joggal nem tetszik a játék balanszainak felborítása.
A pyroval megtaláltak egy arany középutat a pyro update után, ezt felborítani szerintem a világ egyik legnagyobb baklövése volt a valve részéről.
BTW örülök neki hogy teljesen nem vesztek ki az értelmesek.
Thomas MAGNUM 2010.05.23. 16:04:41
,FX' 2010.05.23. 16:30:22
[DB] Rakka 2010.05.23. 16:32:20
[DB] Rakka 2010.05.23. 16:36:32
kappan 2010.05.23. 16:37:10
@[DB] Rakka: looking forward
Thomas MAGNUM 2010.05.23. 16:40:54
kappan 2010.05.23. 16:42:35
,FX' 2010.05.23. 16:48:22
Thomas MAGNUM 2010.05.23. 16:52:00
,FX' 2010.05.23. 16:57:06
[DB] Rakka 2010.05.23. 16:57:07
Zotyi 2010.05.23. 17:05:19
Thomas MAGNUM 2010.05.23. 17:06:04
@[DB] Rakka: a statisztika olyan mint a bikini, sok mindent megmutat, csak a lényeget nem. De ha azt mondom, hogy csak az utóbbi egy hetet öleli fel, akkor majd gondolom húzol egy átfogóbbat. De felesleges, a játékosok számához képest normális warjátékos alig van kishazánkban. Ez régebben nem így volt.
Zotyi 2010.05.23. 17:06:17
Almier 2010.05.23. 22:32:31
Nálad sokkal jobb és tapasztaltabb játékosok állítják, hogy az, nem gondolod, hogy igazuk van?
Ja és csodálkozol, hogy statnácinak hívnak?
kappan 2010.05.23. 22:44:19
PozitiveRP 2010.05.24. 00:00:59
Ghosterr 2010.05.24. 02:56:28
Submit 2010.06.24. 16:34:16