HTML

Airshot és lecsókolbász

De mért vágja mán' így?

Friss topikok

Fail Gamesense

2010.05.20. 13:09 Thomas MAGNUM

Feltápolták a Pyro-t

Kezdem úgy érezni, mintha egy patakot próbálnék arra bírni, hogy folyásiránnyal szembe folyjon. Kicsit csalódott vagyok. Mi szükség volt erre? Mert az átlag szánalmas játékos nem tudta használni? Ennyi erővel minden fegyvert alakítsunk át 1-hit-kill fegyverré és akkor nincs több gond, csak egyszer kell eltalálni. Szánalmas. Persze ez ismételten nem különsebben hat ki a warozásra, de ettől függetlenül szerintem felháborító, hogy erre bezzeg van idő. A warozók számára hasznos dolgokra meg nincs (lásd. demóformátum)? Persze, hogy nincs, de akkor nem értem, hogy miért hangoztatja/hiszi mindenki, hogy igenis van. De persze majd jön megint, hogy ez nem warjáték... Rá volt írva ez a dobozra? Lófaszt.

  • - Megnövelték az alapsebzés értékét 10%-kal.
  • - Az utóégés időtartama 6-ról 10 másodpercre nő.
  • - A középtávolinál messzebb, égő ellenfelet eltaláló flare krit sebzést okoz.
  • - A Backburner sebzés bónusza 15%-ra csökkent.

Ezt mutatják nekik a grafikonok? Nomeg kezdjük ott, hogy mi a faszért a statisztikák alapján módosítják a játékot? Miért kell minden kasztnak minden helyzetben ugyanannyira használhatónak lennie (közelre láng, távolra critFlare)? Akkor miért vannak kasztok egyáltalán? Vagy ennek fényében mennyire fer, hogy a Soldier rakétája minél távolabb talál, annál kevesebbet sebez? Az utóégésről meg ne is beszéljünk. A kevés hp-s kasztok nem kicsit gyengültek le. De gondolom most Rakka és a sok díszpéldány kurva boldog és alig várják, hogy élvezhessék a krit előnyeit. Tiétek a public, örüljetek neki és menjetek a picsába!

62 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunforstressz.blog.hu/api/trackback/id/tr912017922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agent Smith 2010.05.20. 13:55:02

Mostmár a Pyro túl erős lett

Yodaa 2010.05.20. 14:01:51

Én is ugyanezt gondolom.

Thomas MAGNUM 2010.05.20. 14:04:06

@Agent Smith: Mintha eddig nem lett volna az, mivel azt csinált az ellenfél játékosaival, még az überessel is, amit akart. Addig fujkálhatta a levegőben, ameddig jól esik. A visszafújásról és a visszafújt minicritekről meg inkább nem is beszélek...

kappan 2010.05.20. 14:15:36

Régi airblast vissza, az ammo penalty maradhat amennyi most, mid range mini crit, hi range full crit
Eredmény: publow örül, normális ember fele annyi hajszálát tépi ki.

Sajnálom, hogy ismét könnyítettek a játékon, de még jobban sajnálom azokat a hülyegyerekeket, akik ennek újjonganak.

Amúgy meg leszarom.

Agent Smith 2010.05.20. 14:37:23

@Thomas MAGNUM: Lehetséges, De ugyanakkor ne felejtsük el, hogy a játékos gyengeségétől függőt az, hogy a pyro a levegőbe tudta lökni az ellent vagy nem.

Thomas MAGNUM 2010.05.20. 14:40:23

@Agent Smith: Játékos gyengeségtől függ, hogy eltalál-e airshotra vagy aipipera vagy nem. Akkor legyen minden sima rakéta/pipe airshot is minicrit/crit. Ja, hogy ez nehezebb, mint felé nézni és jobbgombot lenyomni, aztán vagy vagy. Attól még kb. ugyanaz.

Fodiiii 2010.05.20. 14:45:51

@Agent Smith: Ez nem teljesen igaz. Ha például überrel támadjuk badlands uccsó pontját lentről és mindkét solly elugrik a medic közvetlen közeléből hogy elkapja az ellenfél medicéet/demoját akkor az überes medicet úgy fújkálja a pyro ahogy nem szégyelli...

Agent Smith 2010.05.20. 15:01:07

@Fodiiii: igaz, de akkor hol vannak a medic védői?

Thomas MAGNUM 2010.05.20. 15:03:23

@Agent Smith: Ne akard már megmagyarázni, jó. Nem jó, hogy úgy befolyásolja az ellenfél játékosának mozgását, ahogy akarja. Igenis ki lehet vele szopatni a támadókat. Ennyi.

Lowász 2010.05.20. 15:33:22

Most hallottam hogy a visszafújt cuccok minikritesek lettek. (Igen, kicsit le vagyok maradva.) De ez mire jó? Aki tudott pyrozni, az eddig is deflectelt, most meg lejjebb vitték a kaszt kábé egyetlen skillesebb megnyilvánulásának nehézségei szintjét...

Ez kb olyan, mintha a pipe és a rocket rákanyarodna az ellenfélre amikor airshotolni próbálod. Miért kell minden pubnoobnak deflecttel ölni? Megvoltak eddig is nélküle.

És a fullcrit flare meg tényleg túlzás, szerintem ezt még Rakka is beismerné. Egyszerűen túl erőssé tették a kasztot, mert nehéz volt vele magasabb szinten játszani.
Ezek után el tudnám képzelni hogy a warokról ki lesznek tiltva a pyrok.

Bunfi, lassan kezdünk egyetérteni, ez már tényleg túlzás. Mert ezt már én sem bírom befogott pofával tűrni...

kappan 2010.05.20. 15:46:16

@Lowász: Erre csak annyit mondhatok, hogy:

+1

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.05.20. 15:47:57

ha a láng távolságát levennék és kicsit erősítenék akkor végre olyan kaszt lenne a pyro amilyennek kell lennie, hogy csak közelre legyen hatásos
a sebzés növelésére meg csak viszaállítás volt, semmi ötbb

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.05.20. 15:51:22

@Lowász: ha időben meglátod( mert próbálkoztak párszor) akkor is simán megoldod ha 1 pyro próbálkozik

DoM1N4ToR 2010.05.20. 15:55:08

Szerintem ott kelet volna kezdeni hogy ki sem találják ezt a kasztot!

Thomas MAGNUM 2010.05.20. 16:26:58

@DoM1N4ToR: Ez elég radikális kijelentés. A probléma ott van, hogy megváltoztatnak, beleraknak valamit, csak éppen azt felejtik el alaposan megvizsgálni, hogy ennek mi lesz a hatása a játék képére. Nem állítok vele valótlanságot, amikor azt mondom, ha ez így került volna több mint két éve dobozba, akkor nem sokan vették volna meg. Bár az MW2-ből kiindulva már ez sem biztos.

DoM1N4ToR 2010.05.20. 17:01:55

A MW 2 az Activison elbaszott üzletpolitikájának és pénzéhességének eredményképpen született meg. Anno az Orange box pedig valószinüleg nem! DE mára hasonlóan gondolkodik a VAlve! Sok cég csak a róka bőrt rángatja le minden évben(Lásd EA) remélem egyszer belátja a Valve hogy sok játékosnak tör borsot az orra alá. És ha lesz egyáltalán TF3, (erről még nagyon korai beszélni) vagy valami utódja, másképpen kezeli azt potenciát ami a játékban mára már kezd eltűnni!! SAJÁT VÉLEMÉNY!!!!!!!!!

Hyde *.* 2010.05.20. 17:33:52

Én sosem ragelek warokon, és nem is szoktam anyázni a valvera sőt csak sajnálattal olvasom ,hogy mások már nem tudják úgy élvezni a játékot ,de amióta kijött ez a k#rva frissítés úgy laggolok ,hogy mérgembe majdnem letöröltem az egész sz@ros tf2t .

hykleri 2010.05.20. 17:49:32

@Agent Smith: Ez. Annak az esélye, hogy utolsó támadásnál nem látjátok, hogy van pyro, az igen kevés. Namos ha alapból nem szeditek ki iziben, és még a soldierek is elugrálnak mellőled, akkor ott problémák vannak. Egyébként a lángszóró egy KICSIT gyengébb, mint ami még a nerf előtt volt. Egyetlen egy frusztráló dolog a 10 másodperces utóégés szerintem. Bunfi maga is írta, hogy ez sokkal inkább irénti a publicot, ahol eleve gyengébb játékosok játszanak. Lődözni fognak a flairrel, de főleg távolra elég könnyű kikerülni, nem hiszem hogy olyan hatalmasnagy probléma lenne. Viszont ez, hogy beszalad a pyro valahonnan, amit senki sem figyelt, végig gyújt mindenkit, aztán kapok még ötezer sebzést 10 másodpercen keresztül, az nem jó. Az utóégés maradhatott volna haton, miközben az alapsebzést felhúzták kicsit. A flrait meg hát e. Kikerülhető, de mégis faszság, hogy mindenért kritet osztogatnak.

[DB] Rakka 2010.05.22. 16:34:03

egyetlen egy probléma van csak a pyroval amit a valve-osok elfelejtenek: a pyronak a közelharc uralkodó kasztjának kéne lenni, és valahogy ettől egyre távolabb kerül

Thomas MAGNUM 2010.05.22. 20:00:55

Akkor áruld már el miért vagyok soldierrel close combatban esélytelen? Self damage+amit ő nyom rám... meg amikor leminicriteli a medicemet, mert ugye miért is találja el a rakéta. Attól, hogy a sok low nem tud vele játszani, eddig sem volt gyenge kaszt. Csak ugye ha nem univerzális pawnmachine, akkor már a sok hülyegyereknek sír a szája. Melyik kasztnak van ennyi kritje-minicritje? Egyiknek sem...

[DB] Rakka 2010.05.22. 23:05:42

@Thomas MAGNUM: mert nem ész nélkül kell támadni úgy hogy odamész és lenyomva tartod a bal klikket. Sőt, neadjisten a shotgunt is lehet használni.

+ajnálom ezt a topicot: forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1252294

[DB] Rakka 2010.05.22. 23:07:15

@Thomas MAGNUM: ja és mégvalami: a soldier nem close combat kaszt

kappan 2010.05.23. 02:19:34

@[DB] Rakka: Te olyan édes vagy, amikor az általad a végletekig majmolt hulladék belépő/utility kasztot próbálod védeni. Most olyan dologra próbálok neked rávilágítani, amit igazából neked jobban kellene tudnod, hiszen régebbóta játszol vele mint én. Ez a dolog mégpedig az alap gameben nem volt airblast, ergo egy játszani tudó játékosnak kellett alkalmazkodnia egy olyanhoz, akit feltápolt a fejlesztőbrigád.

"a soldier nem close combat kaszt " MIVAN? Ha a demora mondanád, akkor ok, mert szegény niggert a self damage gyorsan hidegre teszi. De a damage falloff miatt gyarlóság lenne azt mondani, hogy egy solly célja az hogy 34-es rakétakkal bombázzon téged a 100 körüli close range hitek helyett, ugyanakkor a shotinak szintén megvan ez a tulajdonsága, mint a demo cuccain kívüli összes normális fegyvernek, hogy távolra kevesebbet sebez. Innentől kezdve megkérdőjelezendő az állításod.

A pyro maximum azért lehet a close range királya, mert mid-hi rangen egy lehugyozott sóskiflivel egyenértékű a hatékonysága. Bár ezzel szembe megy az, hogy a visszafújt dolgoknak nincs damage falloffja, tehát egy elvolt esetben feltételezhető az hogy hi rangen 1hitel egy 150hp-s kasztot, illetve az is hogy a flaregun egyenesen reverse falloffal rendelkezik.

Szóval, ha valakinek nem tetszik a kialakított helyzet ne próbálkozz meggyőzni arról, hogy bizony ő játszik szarul, bár sajna a jelen esetben némileg igazad van, ennek ellenére, ha nem eszetlenül lődöz akkor is, nálad az előny, mert az összes rakétát vissza tudod fújni. Illetve szépen kérlek ne steam fórumról linkelt dolgokkal próbáld alátámasztani az igazad.

Elég szép wall of text lett belőle, igazából írogathattam volna a pyronak az egyfajta játék feletti funkciójáról, de úgy érzem amit le írtam, azt is feleslegesen tettem, mert tovább fogod nyomatni az értelmetlen faszságaid, nah m1...

PS.: Nem manhunter öccsét kellene oltogatni csupán azért, mert ő normális kaszttal tud játszani, ti pedig ez szépen megszopjátok.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.05.23. 12:19:45

@kappan: Megint röhögve olvasom végig azt, hogy nagyképűen olyan időkről beszélsz amit te nem éltél meg, nem voltál ott, mégis dicsőíted( mint egy egykori paradicsomot) azt sem tudod mi volt akkor jó és mi nem( sőt én sem). az airblast szerintem jó kis addon volt a pyro számára mert airblast nélkül használhatatlan. egyszerűen egy fogyatékos kaszt ami másokra van utalva, mert egyedül a harcmezőn életképtelen, és gondolom ezért támadjátok annyira mert egy sarokról meglepetésszerűen leégethet jó pár 50-est rólatok, ami tulajdonképpen acsapat hibája, mert a scoutok/soly-k nem figyeltek eléggé, mert pl badlands közepét tökéletesen lehet ellenőrizni ha mindenki rendesen jelent ki merre van és mi jön alulról.

A soly nem close combat kaszt: jah végül is igazad van: egy olyan kaszt aminek a fő fegyevre közelre akár saját magát is sebzi tökéletes close combatra, a shotgon meg igazából egyfajta mentsvárként kellene funkcionálnia ha mindened kifogyott, ergo raksival próbálkozol először

Angel pont olyan változtatásokat szeretne amivel tényleg az ellenfél hibájából lehetne őket megölni ( hiányos jelentés miatt) egy pyro-t simán el lehet tenni, ha időben észreveszitek

Kicsit nagypofájónak érzem azt hogy angel egy rossz szót nem szólt rád mégis kissé lenézően írogatsz felé, hiába használsz szakszavakat, hiába alszol lexikonnal, hiába karolt fel egy nagy koczka, akkor is egy kis műveletlen seggnyaló leszel ( mint az kiderült toszvshaxx közvetítésnél)

Ps: Almierrel kapcsolatban: először ismerd meg az egész történetét, hogy került be gs-re, hogy mutatkozott be, milyen szerepet tölt be , és hogyan viselkedik. Na ezek után elkezdheted védeni. Nem azért oltogatjuk, mert normális kaszttal játszik hanem olyanért ami miatt simán repülne fórumról :) attól hogy a bátyókája a redstarsban játszik attól ő ugyanúgy egy senki, mégsem úgy viselkedik...

Ghosterr 2010.05.23. 12:31:03

Nemértem teljesen, hogy miért vagytok kiakadva ennyire...?!Szerintem egyáltalán nem olyan nehéz letenni 1 pyrot, mint pubon, mint waron...akinek meg nem megy...hát, annak sír a szája ;)

Nem azt mondom hogy gyenge a pyro, mert mostanság többet foglalkoztak vele szerintem is mint amennyit kellett volna és kicsit már télleg túloznak, de nemlehet azt mondani, hogy nem lehet kinyírni a pyrot..!

[DB] Rakka 2010.05.23. 13:37:54

@kappan:
1) Nincs olyan hogy "hulladék"kaszt, mindegyik kasztnak megvan a maga játéktere és haszna, a te tapasztalatoddal eléggé szomorú ilyen beszűkült, gyűlölködő felfogást látni. Ha nem szeretsz egy kasztot azt a te saját véleményed, nem pedig általános felfogás.
2) Igen, jól hallottad, a soldier NEM close combat class, hanem mid-range. Bár ha te azt nevezed leghatékonyabb támadási módszernek hogy belemászol az ellenfél arcába, és úgy lövöd hogy közben te is sérülsz, akkor váljék egészségedre, waron gondolom mindig így csinálod ezekszerint.
3) A pyro azért a close combat királya, ahogy a developer's commentary-ben benne van (www.youtube.com/watch?v=mjA-lEt1sQA) mert arra volt tervezve, ahogy pl a csipa sem arra hogy közvetlen közelről lövöldözzön a távcsövesével. A legtöbb nyavalygás azért jön, mert az emberek 99%a hajlamos a figyelmetlenségbe, aztán csodálkozik hogyha egy közel került pyro megöli a saját zónáján belül. Nonszensz.
3,5) Majd szóljál ha long-rangen direct hitels valakit egy deflect raksival, olyan nekem se sűrűn szokott összejönni
4) Az airblastnak megvan az a gyengesége hogy nem te befolyásolod az időpontját a támadásnak, hanem az ellenfél. Egy kicsi gyakorlással rohadt könnyen ki lehet az airblastot cselezni, csak erre az emberek 99%a lusta

Amúgy ha az ember rendelkezik egy bizonyos értelmiségi szinttel, akkor nem úgy kéne gondolkoznia hogy "amit én mondok az a helyes, és ha valaki mást mond az "értelmetlen fasszság"". Neked se lehet mindig igazad, ahogy nekem se, de vannak témák, amikhez a másik ember kicsit jobban ért, és ezt el kell fogadni. Ergo ha én megpróbálok kijavítani egy téves elképzelést a pyroról, talán érdemes lenne néha megfontolni hogy "talán nem is hülyeség amit ez a gyerek mond", mert nem azért jártatom a számat, hogy mindenki ismerje el hogy a pyro legjobb kaszt vagy valami hasonló, hanem hogy az emberi hülyeség lévén kialakult hibás elképzeléseket kijavítsam. Semmilyen más kasztba nem szólok bele mélyebben, de ebbe igen, mert kicsit több tapasztalattal rendelkezem.

kappan 2010.05.23. 14:02:29

@[DB] Rakka: tl;dr A lényeg az az hogy nem általánosan mondom mindenki más véleményére, hogy fasság. De a pyro jelen állapotában egy op fos, ezt te is láthatod. Én nem látok más normális játékost rajtad kívül, aki azon örömködik hogyha feltápolják annyira a játszott kasztját, hogy az már undorító. Értem én ha elfogult vagy lehet, hogy a helyedben énis az lennék, de azt kérlek ne állítsd, hogy jelen állás alapján nehéz airblastelni.

Pyroval való jártasság? LOL? B||oodshire 33 játszott órával jártas volt, és ő 6v6 szituációkban kamatoztatta a tehetségét, ahol tudomásom szerint neked nem sok babér termett. Illetve az se elhanyagolható dolog, hogy akkor még nem járt minden dologért krit. ( www.pldx.com/movie/600/Meet_the_PROro/ ) Akkor ez esetben nem értem azt hogy miért kifizetődő 400 órát pyrozni.

Ghosterr 2010.05.23. 14:54:29

@kappan: Rakka nem azt mondta hogy nehéz airblastelni...csupán annyit mondott, hogy ki lehet cselezni...aki nem képes rá mert pl. lövi a pyrora a rocketeket/pipeokat mint a hülyegyerek és visszakapja az arcába, aztán jön az,hogy szaros OP lett a pyro, pedig update előtt is ugyanugy visszafújták rájuk.
Most annyival változott hogy könyebb lett airblastelni, de még mindig ki lehet nyírni a pyrot, szerintem elég könnyen ;)
Kappan, ha jól tudom, neked scout a kasztod, nos ha vele nem tudod kinyírni a pyrot akkor sajnállak ;)

PingWIN 2010.05.23. 15:02:44

kicsit kezdem unni hogy a két fél egymásnak beszól de mindkettőnek egy kicsit hiányos\téves ismerete van :\

Pyro close range-re lett kitalálva ez tény!
A soldier close\mid rangere van kitalálva. De a soldier mit tudott tenni régen egy pyro ellen? (AB elött) Rakétával lőtte folyton spotolta.
Megjött az airblast: akkor már kellett ügyesség egy pyro megöléséhez!(ez ellen az airblast ellen nincs kifogásom) trükközni kellet ahoz, hogy megöld a pyrot, de ha a pyro megölt téged akkor valamit jól elrontottál.
Feltápolták az airblastot: Baszhatod a soldier kasztott egy jobb pyro ellen! Van shotgunod sokat nem tudsz fele csinálni! Vagy shotgunnal elkezd lőni téged míg utol nem ér és leéget téged (mert ugyebár shotgunnal távolabbról nem tudsz sok sebzést okozni mert az is közelharci fegyver + a pyro gyorsabb sőt ha háttal mész akkor lassabb vagy soldierrel mintha előre mennél) ha meg rakétával kezdenéd el lőni minden rakétát visszafújna! Az airblastot nem kellett volna buffolni! Az eggyetlen ami jó volt benne hogy 25 helyett 20at használ a pyro airblast. A minicrit és a gyorsabb airblast nagy hülyeség volt! Jobb pyrok eddig is tudtak vele ölni csak a sok ovodás steamforumon rinyált h mekkora egy szerencsétlen pyroval! Az airblast jó volt de mostmár elrontották minicrittel meg gyorsabb ABvel :\ (meg a flaregunnak is minek crit?) sok lami hur hur dur dur

,FX' 2010.05.23. 15:03:12

Na akkor. Rég, nagyon rég, amikor még az airblast sem létezett, a pyro ugyanúgy aratott w+m1-et pubon. Mára nem sok minden változott, azon kívül, hogy széjjel tápolták a pyrot(most gondolkodjunk el...van olyan másik kaszt amelyen ennyi mindent változtattak?....).
Ne mondja nekem senki se, hogy a waron a soldier majd azzal fog foglalkozni, hogy vajon mikor nyomja el az airblastot a pyro, inkább reflexből lő, mert a scout kaszt beléjük neveli a hirtelen cselekedetet, főleg ha a pyro még égeti is közben, na meg ha a láng begyújtja 33422km-ről is.
Most volt szerencsém lobbyn pyro ellen játszani, és kicsit (nagyon) szidta mindenki, mert a scoutok elvoltak foglalva a többi scouttal, a pyro meg szépen m1+m2= 54654km-es láng, mindenki ég, pyro mid+ távolságon=shotgun alig sebez (mellesleg medic még rajta is lógott), mit lehet csinálni? Lőni....m2, krit, meghalt mindenki.
Hol itt a balance? Lehet jönni, hogy én kis fasszopó tapasztalatlan pubnoob vagyok, de nem hiszem, hogy az ilyen helyzetekben egyáltalán nincs túltápolva a pyro.
Egyszerűen nem warkaszt, egy hulladék. Kijátszani az airblastot mid+ távolságon lehetetlen.... mivel még a blast töltődési idejét is javították a tudtommal, így meg főleg.

PingWIN 2010.05.23. 15:05:52

lényegében pyro az jó volt (meg balancos) de most már tényleg OP lett! Röhögve lehet pubon irtani most már vele! (nem mintha eddig nem lehetett volna :P)

PingWIN 2010.05.23. 15:06:51

@,FX': leírtad azt a részt is amit elfelejtettem :3 ty

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.05.23. 15:10:24

szerintem a jó pyro összkép az a következő: kissebb a láng range-je, viszont erősebb egy kicsivel
ab van, régi CD-vel és 20 egységet fogyasszon és nincs minicrit
mostaniak mindent ivsszafújnak ha ritmusosan csinálják, régebben az ab egy ilyen utolsó mindent vagy semmit cucc volt... btw én sem szívesen látom a pyro-t sesaját se ellen csapatában, de sokszor volt olyan hogy simán ki lehetett nyírni ha észrevettétek időben...

[DB] Rakka 2010.05.23. 15:11:30

@kappan: A minicrites deflecttel én sem értek egyet, de ettől még nem lett OP. Az egyetlen kaszt ami most ezzel egy kicsit megszenved az a soldier. A scoutok pl ugyanúgy szétdarálják az óvatlan pyrot. Az, hogy csökkentették a két airblast közötti időt nem teszi op-vá a kasztot, csak nemes egyszerűséggel hozzá kell igazodni. Anno amikor maga az airblast létrejött akkora anyázás ment mindenhol hogy "kész, vége a sodernek/demonak thx valve", aztán ahogy az idő telt az ember szépen lassan rájöttek hogy "jé, ezt ugyanúgy meg lehet ölni csak nem kell rage-elni". Nem állítom hogy minden változtatással egyetértek, de az airblast most csak azért tűnik könnyűnek, mert más lett kicsit.
Bloodsire-t meg nem kell nekem bemutatni, a linkeld videóját meg nem értékelem túl nagyra, azon kívül hogy pyro rocket jumpol végig szólózik az egész fragmovie alatt, a 6v6 meg nem arról kéne hogy szóljon. Az meg hogy miért kifizetődő 500 órát (100 óránál volt stat resetem) pyrozni: ugyanazért amiért 500at akármelyik másik kaszttal: jobb leszel az átlagnál azzal a kaszttal.

[DB] Rakka 2010.05.23. 15:14:19

ettől függetlenül sztem bőven elég lett volna az ammocsökkentés

,FX' 2010.05.23. 15:24:40

Angel, te figyelj már. Itt 20 ember mondja, hogy op a pyro, még Csabika is, pedig ő szereti nyomni... :D :P
egyedül te mondod, hogy még nem op, hanem most vannak értelmes képességei. Hát én nem idegesítem magam rajtad... :D Olyan vagy mint egy...áhh haggyuk :]

,FX' 2010.05.23. 15:25:49

*hagyjuk ....atyaég...romlok miattatok..

[DB] Rakka 2010.05.23. 15:27:08

@,FX': mondom: Egy kaszttal szemben op., összességben nem

Ghosterr 2010.05.23. 15:28:36

@,FX': Már bocs, de waron egy ügyesebb csapat elég gyorsan leszedi a pyrot...rámegy 1 scout és azzal lesz elfoglalva pyro...ha a scout nem tudja kinyírni egyedül, közben a solly és/vagy a demo ki tudja nyírni hátulrol, vagy stickyvel, vagy akármivel...!
Én még mindig azt mondom hogy egyedül a sollynak lett nehezebb a dolga a pyro ellen, sőt, egy hevesebb csatában a pyro gyorsan kifogy az ammobol ha közbe nem nyírnak ki semmit a csapat társai.
Utánna meg már nem ér semmit.
Másrészről meg, nemhiszem hogy a pyrot mid(+) távolságról akarod kinyírni bármilyen kasztal is (kivéve a sniper).

PingWIN 2010.05.23. 15:40:02

@,FX': ghay!

@[DB] Rakka: több kasztal szemben is op nem csak 1el!

@Ghosterr: köszönjük emese...

,FX' 2010.05.23. 15:41:19

Én az előzőekben felvázolt helyzetet elemeztem okostojás :]

kappan 2010.05.23. 16:03:25

@[DB] Rakka: Ezesetben ha jobb vagy az átlagnál, akkor lineklj már egy vidit amiben leteszed a cr-t vagy az msc-t, mert blood letette a vidiben a col-t, annak ellenére hogy solozott.

@Ghosterr: Ki tudok nyírni egy pyrot scouttal, de attól még úgy érzem joggal nem tetszik a játék balanszainak felborítása.

A pyroval megtaláltak egy arany középutat a pyro update után, ezt felborítani szerintem a világ egyik legnagyobb baklövése volt a valve részéről.

BTW örülök neki hogy teljesen nem vesztek ki az értelmesek.

Thomas MAGNUM 2010.05.23. 16:04:41

A Soldier a mid range 60-as hitekkel mennyire hatékony? De most őszintén? Azt tekintve, hogy hála a brilliáns netkódnak a háta mögül jön vissza a rakéta és no damage falloff,tehát ami oda 23 hpt sebez, visszafelé 150. Ez nagyon fer. Csapatjáték? Az volt valamikor régen, de lehet már akkor sem volt igaz. Mellesleg amellett, hogy undorító kasztnak tartom a pyro-t, mert utánégés-minicrit-kilóméteres láng és airblast mellett még kibaszottul vonzza az egyszeri játékosokat. Mint ahogy a buffolt heavy... ami defenzív kaszt, mégis valahogy mostanában nem nagyon lehet ellene mit tenni ha támad. Elegem van abból, hogy már nem tudom hányadik klán oszlott fel amiatt, mert mindenki kibaszott pro, de normális soldiert NEM TALÁLNI. Magyarázzátok meg nekem ez miért van, ha tudjátok!

,FX' 2010.05.23. 16:30:22

Attól függ mi a normális. Mellesleg azért, mert pyroznak. Új játékos pyrozik. És megtetszik neki hála az ,,újításoknak" és amikor átvált soldierbe, látja, hogy célozni is kell, már is visszamegy pyrozni mert azzal nem nagy erőfeszítés ölni.

[DB] Rakka 2010.05.23. 16:32:20

@kappan: ha nem is a cr-t meg az msc-t, de van ilyen kategóriájú kivágásom, majd úgyis összedobom

Thomas MAGNUM 2010.05.23. 16:40:54

@[DB] Rakka: Nekem ne gyere a kibaszott statisztikákkal. Van egy mondás, a statisztika olyan mint a bikini, sok mindent megmutat, csak a lényeget nem.

kappan 2010.05.23. 16:42:35

@[DB] Rakka: Steamstatisztika?:D Na ne röhögtess már. Van kis hazugság, van nagy hazugság, és van statisztika. Te magad is látod, hogy normális cless sollyt találni nem lehet.

,FX' 2010.05.23. 16:48:22

Mi van Csendesmark-al, meg Szilardiannal? Ők soldierek.

Thomas MAGNUM 2010.05.23. 16:52:00

@,FX': Csendes spy/solly volt, Szilardian meg heavy.

,FX' 2010.05.23. 16:57:06

Volt? Abbahagyták?

[DB] Rakka 2010.05.23. 16:57:07

@kappan: A statot a "mindenki pyrozik" kijelentésre linkeltem

Zotyi 2010.05.23. 17:05:19

Szerintem a pyro a régi airblasttal volt jó,mert azért úgy kellet tudni,meg close range nem tudott olyan gyorsan fújni,mint ahogy a soli lőni,de most ez a sok szar minicrit,a scout,a demo vagy a soldier miért nem kap minicritet ha mondjuk kétszer egymás után ellő valakit?ahhoz se kell sok tehetség mint a mostani airblashoz,de az mégis ad minikritet.A flare gun faszság,hogy messziről begyújt és kapod a 60as úttó égést,meg még az airblastnál az votl faszság,hogy überest is löki,szóval még a régi pyro annyira nem volt zavaró mint a mostani,de még ott is voltak faszságok,de talán belefért

Thomas MAGNUM 2010.05.23. 17:06:04

@,FX': Már nem waroznak, mint ahogy XH sem.

@[DB] Rakka: a statisztika olyan mint a bikini, sok mindent megmutat, csak a lényeget nem. De ha azt mondom, hogy csak az utóbbi egy hetet öleli fel, akkor majd gondolom húzol egy átfogóbbat. De felesleges, a játékosok számához képest normális warjátékos alig van kishazánkban. Ez régebben nem így volt.

Zotyi 2010.05.23. 17:06:17

+ a flare gun is égő embere minicrit szintén baromság

Almier 2010.05.23. 22:32:31

@[DB] Rakka: Ez a "nem OP, csak meg kell szokni" szöveg már unalmas.
Nálad sokkal jobb és tapasztaltabb játékosok állítják, hogy az, nem gondolod, hogy igazuk van?
Ja és csodálkozol, hogy statnácinak hívnak?

kappan 2010.05.23. 22:44:19

@Almier: Te meg megtanulhatnál végre játszani, értsd pyrozni vagy huntsmanezni :D

PozitiveRP 2010.05.24. 00:00:59

Csak nekem van olyan rossz érzésem, hogy a Valve "balance"-olni fogja a krites pyrot azzal, hogy berak több minicritet a soldierhez?

Ghosterr 2010.05.24. 02:56:28

@Pozitive: Vagy esetleg a többi kaszthoz rak be mini/critet és akkor már tényleg káosz lesz :D

Submit 2010.06.24. 16:34:16

szerintem meg vegyük ki az összes új fegyvert és kész, vissza midnent az alapra, ahoyg kezdődött a játék:)
süti beállítások módosítása