HTML

Airshot és lecsókolbász

De mért vágja mán' így?

Friss topikok

Fail Gamesense

2010.08.22. 15:10 Thomas MAGNUM

A hét fragfilmjei

Jézusom mi ez a cím?! A kényszeredett magyarításoknak nem vagyok a híve, de idézni csak szó szerint vagy sehogy. Volt egy kis szabadidőm... És mit csináltam? Fragmoviet néztem, mert a pozitive kirakta. Én mazochista. Négy, az elmúlt héten megjelent alkotást szeretnék leszólni nektek.

Sneis movieja ezekkel a közbevágott képsorokkal kissé zavaros. A fragek 80% elnyomott kritzkrigekből származik és sok volt a mix csapat. Így nézhető, de közepesnél nem jobb. A Casus Belli 2 már egész más tészta. Az első zeneszám és a grunge stílusú logó után azt hittem, hogy valami minőségibb, nyugisabb cucc lesz, habár a stickizőhadjárat hatékony, de kellenek néha látványos pipe fragek, ami miatt már nem annyira rossz. Viszont a Scout-Soldier része viszont nézhető, de abszolút nem hallgatható. Már a csapból is a nyomorult dubstep folyik, lassan már nagyon unalmas ez a divathullám. A "syncelés" sem nagyon sikerült, pedig elég karakteres zenéket választott hozzá. Az egyetlen dolog ami tetszett, hogy volt egy érdekes sample, valamelyik horror filmből talán. Emellett egy outro nem lett volna rossz. Majd elfelejtettem, basimodel megint failkodik 2:25-nél 8).

It wasn't me na ez már nagyon szarul kezdődik (még a készítő is le akarja tagadni, hogy bizony nem ő volt!), az első akkordok után csak ennyit mondtam: "ezt fragmovie alá?". A táblán végisuhanó nagyon veszélyeztetett spycrab pedig csak megerősített. Viaductot nem komáljuk és ezt a skyboxot is láttuk már valahol ;). A heavys rész nyugodtan mehetett volna a kukába, mert egyrészt nem látványos, másrészt kurvára nem látványos. Megy, rotál és húzza maga után láncon a medicet. Very skilled. Még a kép-a-képben sem menti meg, sőt. Meg amúgy is a TCM movieja óta tudjuk, hogy ezek az idióta skinmodok (pl. feliratok a fegyvereken) nem adják. A lassítások csak rontanak az összképen, mivel olyan jeleneteket lassít, amelyeknél erre semmi szükség. Van egy két szép pipe, de semmi több. Ez így gyenge, nagyon gyenge. És a végén megint a kibaszott spycrab... áh reménytelen. Against All Odds. Hát itt tényleg minden a videó ellen szól. Div 5-6. Mit tudnak mutatni, amit ne rombolna le az a tudat, hogy div 5-6. A zene hallgatható, de azért nem áll szándékomban egy 10 perces rettenetet megnézni. Zenérevágás nulla. Kevés ez ahhoz, hogy főoldalon kelljen lehozni, sőt őszinte legyek egyik alkotás sem üti meg azt a szintet, hogy érdemben lehessen róla értekezni, mivel rengeteg potenciál maradt kihasználatlan. A fragek elég gyakran kuka, sőt ha már meghal az akció végén, amikor még közel sem halt meg minden ellen, akkor legalább vagy ne rakjon ilyeneket bele vagy mutassa hogy meghal és azt is, hogy utána bedarálják az ellent. Lesz ez még jobb is. Sőt volt is, a koreaiak.

P.S. Logi nem voltunk kíváncsiak a merevlemezed méretére. 8)

16 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunforstressz.blog.hu/api/trackback/id/tr702239005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kappan 2010.08.22. 15:59:30

Fragmovie nézés helyett jöhettél volna BC2zni :D

Basimodel 2010.08.22. 16:22:19

A koreaiaké tényleg áhhh foá fúúú metál totem maszk!!!!!! szóval faaaasaaaa :)

Thomas MAGNUM 2010.08.22. 17:53:19

@kappan: Örülj, hogy nem kötöttem tegnap útilaput a talpatokra.

kappan 2010.08.22. 19:11:38

@Thomas MAGNUM: Azon ne idegesíts magad, hogy felmegyünk PH1re lámulni pls. Attól független kurva jó hangulat vol mumblen. Ebben a két másik láming is megerősíthet. :D

Desann 2010.08.22. 21:12:54

Mentségünkre szóljon, hogy amint megláttam átírtam a címet... ;)

Thomas MAGNUM 2010.08.22. 21:29:37

@kappan: Ja én meg csak szimplán agyfaszt kaptam.

PozitiveRP 2010.08.23. 08:58:56

Muhaha, az én hírképem sokkal dizájnosabb!

Thomas MAGNUM 2010.08.23. 13:52:35

@Pozitive: És gondolom te magad csináltad, 3 perc alatt :)

PozitiveRP 2010.08.23. 14:01:30

@Thomas MAGNUM: Szeretem a jószokásaimat folytatni. (=

Zsirmo 2010.08.23. 17:39:32

koreai arcok tenyleg durvan toljak :P

Thomas MAGNUM 2010.08.23. 18:04:19

Megjött az ügyeletes grafikus :)

PozitiveRP 2010.08.23. 19:57:54

@hykleri: Ja. :) Ez gimp alkotásom.

@Thomas MAGNUM: Jó, hát megvannak a kapcsolataim. ;)

COLT 2010.08.27. 21:39:10

@A Zoltán: Te megy egy nagyképű önző nyomorék :)
süti beállítások módosítása