HTML

Airshot és lecsókolbász

De mért vágja mán' így?

Friss topikok

Fail Gamesense

2010.08.13. 19:36 Thomas MAGNUM

Elmarad!

Sok kommentárt tudnék (és szerintem nem csak én) hozzáfűzni az eseményekhez, ám az elmérgedt hangulatot most felesleges tovább rontani. Remélem mindenki levonta a megfelelő konzekvenciákat és a hibákból tanulva gondolja majd át a történteket.

Nevetséges, ami itt zajlott. Úgy igazából kinek kellett volna a szervert megcsinálni, relay-t kérni, mumblen beállítani a szobákat a shoutcasthez?
Szervezésirányítás egyes. Az meg már eltörpül emellett, hogy a Főszervező Úrral naponta 5 nem teljes értékű percet lehetett beszélgetni, ennyire volt elérhető. De igaza van, ha nem megy valami, vesszünk össze a résztvevőkkel, és kapjunk agyfaszt, éljen.
Igen én voltam, aki Vanilla-ra kipostoltam. Mert gondoltam, az idei TF2 scene legjobban várt eseménye nem marad el! Miért is feltételezhettem volna, hogy egy ilyet LEHETETLEN kivitelezni? Hmm... passz... Azért kíváncsi vagyok, hogy mikor lesz ez ugyan újra megcsinálva...

Sok sikert! (Pozitive)                                              

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunforstressz.blog.hu/api/trackback/id/tr62220006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PozitiveRP 2010.08.14. 20:20:27

Annyira fontos volt engem is belebaszni a blogbejegyzésbe?

Zotyi 2010.08.14. 23:07:07

Szerintem vicces:D

DoM1N4ToR 2010.08.15. 15:36:33

Csak igy válhat sztár valakiböl!

hykleri 2010.08.16. 10:30:28

"az idei TF2 scene legjobban várt eseménye "

Idáig még nem is volt baj a hozzászólásoddal. Szerintem.

Pubiii 2010.08.16. 12:19:35

Már azt tudtam eddig hogy ha basi belekezd valamibe az tuti fail :)
De mostmár talált maga mellé mégegy inteligens pozitive embert akki még őt is übereli... :):):)

Pozitive inkább focizzál vagy usszál vagy tudja tököm de te egy kibaszott nagy retardált vagy jah és eddig poitive dolgot nem nagyon csináltál :) legyél inkább negative bazzeg ilyen jellemel

PozitiveRP 2010.08.16. 12:40:51

@Pubiii: :DD Régen fociztam, de mivel a helyi edzés pocsék, abbahagytam. Úszni meg naponta úszok, minimum 1 órát. És még bérletet se kell fizetnem!!! (=

(erre annyira muszáj volt reagálnom, mert pont beletrafáltál)

hykleri 2010.08.16. 13:45:27

ÚJGAZDAG KÖCSÖG

RAAAAAGE
süti beállítások módosítása