HTML

Airshot és lecsókolbász

De mért vágja mán' így?

Friss topikok

Fail Gamesense

2009.10.12. 11:36 Thomas MAGNUM

TF2 ALL-STARS! Miért ne?

Már beharangoztuk ezzel a promóciós képpel, hogy készült valami a háttérben. De már megint negatív hullám! Volt egy kezdeményezés, amely alapgondolata ha nem is teljesen tökéletes, de némi módosítással megvalósíthtó lett volna. De akkor mi történt? Röviden összefoglalva: nem megfelelő ember, a nem megfelelő helyen.

Az OGC csapata kitalálta, hogy megpróbálja összehozni a legjobb magyar játékosokat egy gála keretében. Ezen a ponton elveszett a fonal. Tobb információnk nincs, hiszen a plákátot ugyan elkészítette az ogc grafikus csapat, de a tartalmat mögé tenni nem sikerült Benikének. Én azt tippelem, hogy semmi konkrét elképzelés nem volt. Szétküldték ezt a levelet, melynek címzettjei tényleg a legjobb magyarok. Például: Larry, Davej, Czar, ToMee, QuAd, Pubi, ZTA. Hoppá! De hisz ők nem az OGC esküdt ellenségei, mert kibszták őket figyelmeztetés nélkül a Revenge szeróról, mint macskát szarni a túrósbukta nevet magára aggató Bunfi barátjukkal együtt? De. Akkor most mégis jó arcok? Egyáltalán mit szeretnének, miben vegyenek részt a meghívott emberek? Ez a kérdés merült fel az utóbbi két személyben is mikor nekiszegeztek Beninek pár kérdést. Íme:

2009. szeptember 17. 20:54
Tappancs:  meséld el légyszives hogy mit tartalmaz ez az all starz remndezvény mertz szertetnénk megtudni előtte mielőtt válaszolnánk a semmire
BenikeMer: semmire? nem kaptátok meg a mailt?
cR. Pubi^: kaphatunk választ? abba nincs semmi. csak hogy 7 ora. lényeget nem tudjuk
Tappancs: de megkaptiuk de abban semmi konkrétum nincsen csak az hogy tf2-vel kapcsolatos
cR. Pubi^: és igy nem tudunk dönteni
BenikeMer: az hogy magyarország legjobbjaival játszhattok együtt
cR. Pubi^: játszhatok magammal :):):):). leszarom a bokám. na csöcsö. de hugy. aszittem valami ötletes dolgot kitaláltatok, de szoktunk játszani egymás ellen és ahhoz nem kell mail. :):)
BenikeMer: ötletes dolgot azt meghagyjuk neked ;)
^Z: de most lényegében ez egy pub és kész?
BenikeMer: igen
^Z: és ezt miért kell úgy külön nagy dobra verni, mint ha fel mennénk egy pub szeróra
cR. Pubi^: most te nem 6v6-ra gondolsz?
BenikeMer: az attól függ hányan válaszolnak a meghívóra :P
Tappancs: az sztem jobb lenne ha 6v6 lenne és random elosztás. na az allstarz lenne
^Z: de én még mindig nem kaptam választ a kérdésemre
cR. Pubi^: de mit tervezel? és ezt hány emberre terveztétek? vagyis tervezted?
BenikeMer: az attól függ hányan válaszolnak a meghívóra :P
cR. Pubi^: de hánynak küldtetek? másodszor mondod el beszarok
BenikeMer: 20+ de ebből úgy sem jön el mindenki :P
^Z: Ez mennyivel lesz különb minthogy felmennénk egy pub szeróra azt leszámítva,hogy olyan nagy megtiszteltetésben lesz részem,hogy magyar ország legjobb játékosaival játshatom egyszerveren
BenikeMer: semmivel
cR. Pubi^: és kik a legjobb játékosok ez nagyon érdekelne. ki az a 20?
BenikeMer: például te
cR. Pubi^: de én a többi 20ra gondolok
^Z: hát akkor én nem nagyon láttom értelmét....
cR. Pubi^: tesco meg ilyenek?
BenikeMer: nem kötelező. csak gondoltuk csinálunk egy ilyen FUN dolgot
^Z: hát az gondoltam
BenikeMer: ha nem tetszik akkor nem muszáj :P
^Z: csak gondoltam,hogy ha már ilyen húha meghívó alapú akkor lesz is valami
Tappancs: egy nightcupsnak jobban örülnék :S
BenikeMer: de ezt le is írtuk a meghívóba. az se tetszene jobban mint ez :P
cR. Pubi^: de tényleg kiket hivtatok? mert 15 jobb játékost ha tudok abból már pár abba hagyta. szóval nem tudom kik lehetnek azok a prok, mert így is ember hiány van.
^Z: ha szépen megkérlek felsorolnál pár ember,hogy kik jönne a jelen lévőket leszámítva?
BenikeMer: basimodel quad davej
cR. Pubi^: őket tudjuk, akiket nem tudhatunk
BenikeMer: honan tudjam mit tudsz?
^Z: headshot
cR. Pubi^: calisokat meg a crt vágjuk. tesconak szoltál?
BenikeMer: sorry nem látok a gondolataidba :P
cR. Pubi^: erre vagyok a kiváncsi. nem gond. hülye kérdés volt. tesco is játszik?
BenikeMer: nem
cR. Pubi^: na pedig aszittem
^Z: NA Kis színvonal:D
cR. Pubi^: valami mást mondj cr meg calin kivül. mert tényleg ember hiány van és kellenek emberek. mi meg nem tudunk
BenikeMer: majd meglátjátok kiket hívtunk meg ;)
cR. Pubi^: BULLSHIT. eddig birtam! basinak rossz a gépe nem lesz :(  csak hétfőn. quad nem pazarol szentem ilyenre időt. én meg má csak visitok
BenikeMer: gondolom ti sem
cR. Pubi^: hát én biztos nem
^Z: egyébként ezé kérdeztük
cR. Pubi^: szinvonal megvan
^Z: mert mi is 10-12embert láttunk elfogadhatónak, azért fordultunk hozzád azt lófasz választ se kaptuk ez itt a gáz
cR. Pubi^: máskor válaszolj inkább vagy meghívóba hogy mit, kivel, hogyan. azt talán jobban állnak hozzá
BenikeMer: de egyébként mért olyan fontos hogy kivel játszanátok?
^Z: HÁT azért,hogy szorítsunk rá időt vagy szarjunk az egészre
cR. Pubi^: mert van más dolga is az embernek
BenikeMer: hát ha nem értek rá vasárnap 7 órakor akkor gondolom nem szeretnétek jönni :P
cR. Pubi^: kérdésbe leirod ugyanazt. benike legalább ne légy buta pls
^Z: én jobban örülnék inkább annak hogy leszednétek a banom és inkább játszok lámákkal mint hogy egy bizonytalan pro csapattal
BenikeMer: elnézést ;)
cR. Pubi^: iskolába vagy nem tom hogy dolgozol de de rughatják a fejed. sry
^Z: Tényleg nem akarlak megbántani,de olyan butaságokat írsz
cR. Pubi^: nagyon hülyén állítod ki magad benike de bocs, mert minden infót megkapunk de ami kéne azt nem. és röhögsz is :)
BenikeMer: hát persze :)
cR. Pubi^: ecsém
^Z: de tényleg megint itt a hülyeségeidet nyomatod ahelyett, hogy válaszolnál egy értelmes kérdésre
cR. Pubi^: de most bazmeg áááááá. nem vagyunk adminok azt nem válaszolsz?
BenikeMer: válaszolok
cR. Pubi^: levagyunk szarva? ugyanazt hajtogatod, meg a butaságaid
^Z: nem vettem észre. kb feltettem 5 kérdés és egy fél választ kaptam
BenikeMer: én sem tudom hogy kik fognak jönni mert pénteken este 6-kor fog kiderülni hogy kik válaszotak
^Z: szar lesz így a statom :S
cR. Pubi^: de gondolom van valami terved. értesz engem ugye?
^Z: Benike. annyit mondj meg, kinek küldtél. nem azt hogy kik jönnek.
BenikeMer: azt nem mondhatom sorry :P
^Z: ne szórakozunk már egymással
cR. Pubi^: ez hülyének nézi a népet. behalok
BenikeMer: népet?
cR. Pubi^: igen
^Z: Úgy érzem hogy meg lettem bántva, azzal hogy hülyének nézzel
Tappancs: igen, mert még 10-en tudják mit beszélünk
cR. Pubi^: és mind azt mondja, hogy ez hogy lett admin valahol
BenikeMer: és milyen igazuk van, tényleg admin vagyok a revenge-n ^^
cR. Pubi^: az nem nagyon izgat. de ha szervezel valamit, azt illene megosztani az emberekkel
^Z: akkor kapd le a banom cica:D
BenikeMer: azt nem én tettem rád, ne tőlem kérd ;)
^Z: hogy a faszba ne
cR. Pubi^: jo mind 1 hadjuk
Tappancs: akkor kitől?
^Z: Józsi bácsitól a szomszédból?
BenikeMer: ToRTuRa
Tappancs: tortura? mert ugyebár erre se kaptunk választ
^Z: Tortura is akkora IQ bajnok mint te?
cR. Pubi^: mostmár tényleg betelt. egy admin, meg hogy ő milyen jól teszi magát. meg meghivo blablabla. aztán akik még valamit csinálnak is az esportért hülyének nézi
^Z: mert ha tényleg ilyenekből áll az ogc team akkor kezdek félni
BenikeMer: megfogjam a kezed hogy ne félj? :DD
cR. Pubi^: Tortura a bankár kapnak egy kilo krumplit azt csinálják is a dolgokat, de dokit bírom. mert ő tud válaszolni, de benike te egy hulladék vagy. :)
^Z: ne a hülyeséged toljad már pls
cR. Pubi^: erre tanított anyád? :)
BenikeMer: megint elénézést, hogy az vagyok :)
cR. Pubi^: jo ennek lefagyott az agya, mint a tavak
^Z: na jó még 1 kérdés te tényleg benike vagy vagy csak egy 12 éves gyerek?
cR. Pubi^: na lépjünk ez egy szutyok
BenikeMer: ok bb
cR. Pubi^: légy jo
^Z: Elbasztam az életemből 22 percet és egy választ se kaptam
cR. Pubi^: égesd magad tovább. hát köpném arcon az ilyet
^Z: köszhnöm a meghívást,de nem fogadhatom el,nem készültem még erre fel. jó8
BenikeMer: bb

Tanulság: ha van egy jó ötleted, amelynek megvalósításához másokra van szükséged, akkor tiszteld meg őket azzal, hogy elmondod mihez kéred a segítségüket. Vagy ha már nem vetted a fáradtságot, hogy kidolgozd magát a programot, akkor azt ne arroganciával és kepmutatással pótold. És még egy tanács: attól nem fogsz fontosnak látszani, ha az embereknek 3 szavas mondatokban válaszolsz és megváratod őket minden alkalommal amikor felkeresnek, hogy abba a hitbe ringasd őket, hogy tényleg kibaszottul elfoglalt vagy.

29 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunforstressz.blog.hu/api/trackback/id/tr121442824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hrb 2009.10.12. 14:51:23

Hát Cali-cR meccset láttunk a Totaltf Kupán is :P Kit lehetne még meghívni?
Én inkább csinálnék egy pubválogatottat (ez kb DB-sekből állna), és a cR ellen játszatnám, hogy a sok publáma megtudja mennyit ér a 4.12-es kpd-je Kartelen :)

Zsirmo 2009.10.12. 15:10:15

Hát Benike sréc tényleg toppon van...
Valszeg iszonyatos szervezői tapasztalat lehet mögötte, gondolom ez az életkorában is meglátszik :P

hykleri 2009.10.12. 16:18:42

Igazából, Benikének meg lett mondva százszor ,hogy ne próbálkozzon olyannal, amiez kurvára nem ért. Ettől függetlenül, ő bizony megcsinálta. Mondtam neki, hogy ez lesz.

Moreg 2009.10.12. 16:29:14

Ez az egész valami agyhalott kreálmány volt, példának okáért kaptam én is egy ilyen levelet, de igazából máig halvány lila gőzőm sincs mi a franc akart ez az egész lenni, de lehet így jobb is. :)

Moreg 2009.10.12. 16:32:53

Ja és ez lemaradt, legfrissebb levelük : "Hello!
Egy 9v9 FUN kupát szerettünk volna rendezni, de nem volt mindenkinek
megfelelő az időpont, ezért elmarad.
De még idén nekifutunk mégegyszer megszervezni." TF2.hu ....

La petit L'Ecsó 2009.10.12. 16:46:27

@gaahl: mer te benike felett vagy a ranglétrán mi? a solder 1v1-ed után amit csináltál én kussolnék a helyedben

Krissz2 2009.10.12. 16:58:22

-Csá Benikemer ,hogy vagy?
-Én tudni irni tanultam meg.

anyMmal 2009.10.12. 17:11:32

Jajj:D ennyit már régen röhögtem xD Intellektuális beszélgetés volt:D

hykleri 2009.10.12. 17:34:10

@La petit L'Ecsó: Sosem mondtam hogy az jó, de tessék, ez jó példa, hogy nem kell egyből belevágni mindenbe. :)

Yadamp 2009.10.13. 17:11:10

Hali!
Csak nekem tűnt fel, hogy most lebukott az egyik író? :D
Vagy pubi vagy zta vagy tappancs az egyik szerkesztője az oldalnak :D én tapit mondanám :D mivel hát nem hiszem h az előbb felsorolt emberek bármelyike is csak úgy bemásolgatja másoknak a beszélgetéseit, hátha felrakják egy oldalra, vagy tudom is én :D tehát a lényeg h ott volt :D és nem hiszem h benike szerkesztené, tehát marad 3 lehetőség :D na ki-ki? ^^

Yadamp 2009.10.13. 17:12:04

igazán meglehetne mondani, h kinek gratuláljunk a kiváló oldalért :D

PozitiveRP 2009.10.13. 17:25:09

Én Tappancs -ra tippeltem volna már régebben (tud játszani, de most nincs klánja), de azt mondta, nem szerkesztő. Ki tudja ugyan az igazságot?! ;)

John Henry Eden 2009.10.13. 17:30:03

Persze, ha azt feltételezzük, hogy mindig mindenki mindenkinek igazat mond.

Moreg 2009.10.13. 18:46:07

El is lehet kérni ezt a beszélgetést éppenséggel, olyan aki valamelyikükkel jóba van.

Yadamp 2009.10.13. 22:05:04

Minden leheteges de mifelenk nem igen kernek ilyet h te add mar ide az egyik beszelgetesedet vele meg vele, mer kirakom cikknek :)
U.I.: bocs az ekezet hibakert, csak lusta voltam bekapcsolni a gepet es iphonerol irok :)
U.I.: bocs, az az utoirat kellett csak h legyen mire irigykedni :P

Fodiiii 2009.10.13. 22:44:07

@Yadamp: Kikérem magamnak ezt a feltételezést! Az emlitett 3delikvens még irni sem tanult meg helyesen, hozzájuk képest mi Petőfik vagyunk. De ha ettől jobban alszol tessék, én például anyád vagyok álruhában! Remélem segitettem.

Pubiii 2009.10.14. 10:07:46

Na ezt megkaptuk megin :)
Nem mi vagyunk az oldal szerkesztöi :)
De azért köszönjük a feltételezést :)
Pedo Phil erről majd beszélgetünk ;)

Yadamp 2009.10.16. 17:58:14

gondolom nem mondod el kik :D

Marszupi[LAMI] 2009.10.17. 15:58:32

@Yadamp: Háááát...elmondhatom.
- szünet - 5000.

La petit L'Ecsó 2009.10.17. 16:31:50

@Marszupi[LAMI]: Háááát...kinyírhatlak.
- szünet - ingyen és bérmentve.

júlóv 2009.10.18. 11:14:49

Azért eléggé jó,hogy sértegethettek bárkit itt..."Az emlitett 3delikvens még irni sem tanult meg helyesen, hozzájuk képest mi Petőfik vagyunk." Ezt megkapták,de öszintén ki az aki steamen rendessen ír?
AMugy jó az oldal :|

Fodiiii 2009.10.18. 13:30:14

@júlóv: Ez nem sértés volt, hanem tény, mely rávilágit hogy az oldal nem igy nézne ki ha ők szerkesztenék. Én Steamen is "rendessen" irok. :D

Submit 2010.06.25. 20:14:22

Benike neked csak "kettőspontpé" megy minden válasz mögé? esetleg valami konkrét válasz, vagy pontosítás is kéne néha...
süti beállítások módosítása