HTML

Airshot és lecsókolbász

De mért vágja mán' így?

Friss topikok

Fail Gamesense

2010.05.18. 17:24 Thomas MAGNUM

2 csipetnyi hely maradt a BBall kupára

Kezdem azzal, hogy a Playerplanetet nem lehet elérni tragikus fejlemény, hogy az új csodahosting nem válaszol. próbáltad őket pingelni? - már közel másfél hete. Volt egy kupájuk, ami nem saját hibájuk miatt fulladt kudarcba ha nem a saját hibájukból, akkor kiéből?, de én nem fogok könyörögni nekik tényleg? pedig annyira erősködött mindenki, hogy könyörögj nekik. Így minden Playerplanettel kapcsolatos történet törlődik. maga a hosting is? Ugyanakkor az OGC 8 MENNYI!? erre az estére kialakított bball szerverén lesz lebonyolítva a kupa a Hts pár tagja segítségével.

15 csapat jelentkezett - egy visszamondta - így két hely van még a kupára. Kicsit körbenézek majd, és szerzek a föld alól is a játékosok a föld alatt teremnek, mint a krumpli? akár két csapatot, mert a többi 14 csapat érdeke, hogy kettő-hatvány számú nevező legyen nem értem, hogy a többi csapatnak miért érdeke, hogy neked ne legyen gondod az ágrajz  - lebonyolítási rend megoldásával.

Ágrajzot és időtáblát mi az az időtábla? még péntekig meg fogom csinálni az ágrajzot nem sorsolni szokás?, és ki lesz rakva.
Tehát kezdés: május 22. 19:00 (szombat)

Sok sikert minden nevezőnek! meg szerencsét is, szükségük lesz rá!

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunforstressz.blog.hu/api/trackback/id/tr142013305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fodiiii 2010.05.18. 18:57:49

Én szivesen mennék ha nem szombaton lenne. :\

Pityubaa 2010.05.18. 20:26:11

Nekem ez már ilyen erőltetett kötözködésnek tűnik.

PozitiveRP 2010.05.18. 20:30:32

@Pityubaa: Lehet van benne valami, amit mondasz, de rég nevettem ilyen jót blogbejegyzésen. Valóban kicsit összekapkodtam a cikket, és a lényegre próbáltam törekedni.
Nevezhető kötözködésnek is, de szerintem csak poén, és rávilágít a félreérthető mondatokra (van belőle, ahogy elnézem :D)

De a krumplis és a mennyi? övön aluli volt! :-D

Trooper 2010.05.18. 20:49:35

Lehet jelentkezni egy eyelanderes demó és egy huntsmanes sniper duónak? :3

Desann 2010.05.22. 11:29:33

A Bl-döntő estéjére??? Nooormális???

PozitiveRP 2010.05.22. 12:11:43

@Desann: Hidd el, én se így terveztem, de mikor a dátum le lett fixálva, akkor még nem tudtam, hogy ma BL döntő lesz. De annak fényében, hogy a Bayern az egyik csapat, nem annyira kérdéses, hogy ki nyeri... :P

Másik oldalról próbálom a kupát úgy csinálni. A döntő legjobb tudomásom szerint 9-kor kezdődik. A kupa 7-kor. Addigra a meccsek nagyrésze lezajlik.
Másrészről lett egy 3 perces pause szabály, hogy gólokat vissza lehessen nézni bball közben. :P

Desann 2010.05.22. 15:49:38

@Pozitive: Oké, semmi gond nincs ezzel. :D
süti beállítások módosítása