HTML

Airshot és lecsókolbász

De mért vágja mán' így?

Friss topikok

Fail Gamesense

2009.11.09. 16:47 Thomas MAGNUM

FRESH NEWS!

Nos következzen ez a kis chatlog, amely a Finest Selection része lesz abban bizonyos vagyok. Szóval van a külsőség, amelyben doki karöltve legújabb (vérpistike - Smith) segítőjével, Pozitive-val különféle petíciókat írnak, a közösségről papolnak és persze engem szanálnak, hogy mekkora egy szemét vagyok úgy általánosságban. A legújabb az pajzánka összesküvéselmélete, amely szerint én szándékosan szabotálom az ő nc-jüket. Nevetnem kell, kérdezz meg bárkit, akikkel beszéltem a kupáról, akiknek beszéltem a kupáraól. Ez már akkor készült, mikor a PP még csak a bejelentette, hogy lehet nála szerverre pályázni. De most térjünk vissza a chatlogra. 

16:19 - Doki: most lett volna közösség úgy láttam, hogy tettszett mindenkinek , erre csak azért is kiharcolod a másik kupát..:D:D:D a playerplanet nightcupp nem hozta volna össze a közösaséget?:D LOLLLER
16:22 - Fehér MiztaH Lovag [g2b]: na akkor tisztázzuk: 1, te azt mondtad hogy ti nem szerveztek nc-t, 2: mondtam neked hogy mi igen. 3: jöttek a knoxék hogy ők mégis, 4: mostanra sikerült szerezni szervert, de a knoxék megelőztek, mert az ogc-t hamarabb megkeresték (ami nem igaz, mert szóltam neked asszem hogy mi is nc-t szervezünk). "a playerplanet nightcupp nem hozta volna össze a közösaséget?:D LOLLLER" ebben csak az a bibi, hogy a szervezők miatt pár nívós csapat nem indult, hogy ezzel is bojkottálják a nem megbízható embereket. ez az én saját véleményem, ettől függetlenül úgy érzem hogy jó volt a szervezés.
16:23 - Doki: majd megjön a kedvük... kezeskedem róla :D. miztah a harc legyen harc :D
16:24 - Fehér MiztaH Lovag [g2b]: én senkivel nem harcolok
16:24 - Doki: de mostmár nyíltan is:D
16:25 - Fehér MiztaH Lovag [g2b]: ?
16:25 - Doki: de nem baj miztah
16:25 - Fehér MiztaH Lovag [g2b]: nem értem
16:25 - Doki: már ezt is tudjuk
16:25 - Fehér MiztaH Lovag [g2b]: hmm szerintem valamit nagyon benézel folyamatosan :P
16:31 - Fehér MiztaH Lovag [g2b]: ja meg még van amit meg kellene beszélni, hogy ne egymás fejére szervezzétek a dolgokat, gondolok itt kupákra meg stb. ezt diplomatikusan meg lehet oldani. szerintem

Újabb információval lettem gazdagabb. Doki nemcsak tehetetlen, hanem még Alzheimer kóros is. Pedig mennyi fontos dolgot felejthetett még el... Jó, hogy megőrzöm a legfontosabb gondolatokat hangfelvétel és chatlog formájában :D Amúgy doki, a Pitbullznak nagyon nem tetszett az NC... Nagyon nem.

36 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunforstressz.blog.hu/api/trackback/id/tr331513093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fodiiii 2009.11.09. 17:48:29

Doki bazmeg... Azt már megszokhattuk hogy egy teljesen hétköznapi beszélgetésben is a tárgytól eltérő, megrögzött baromságokat ecsetel, de az hogy "kezeskedik" róla hogy a Dyx és a Cali eljöjjön, nem tudom hogy képzelte el. Jön a capo regime és tesz ezt "visszautasithtatlan ajánlatot" (itt elképzelem a bruttó 150centis PAjzánkát ahogy majd be szarik az erőlködéstől hogy meghúzza a ravaszt egy Berettán)?

fsfsfosfos441 2009.11.09. 18:08:11

látjátok hova lesz egy közösség, ha minden jötment csicskának reklámozzátok (túl van hype-olva a TF2), ide mint ahol most áll; több ember -> több okos és több bunkó, csakhogy a több bunkót jobban megjegyzi az ember ha többet találkozik velük; el kell kerülni őket ennyi

Thomas MAGNUM 2009.11.09. 18:21:40

de honnan tudjuk kit kell elkerülni, ha senki nem beszél róluk?

inkább a lecsókolbi 2009.11.09. 18:33:50

@Dick
lehet azt tudni azért..főleg ha az ember elég régóta bent van az online játékok világában...sőőt nem is kell abban bentlenni, ha elég sok inger ér hétköznap -értsd elég aktiv társadalmi életet élsz- és felismered a viselkedés típusokat... a mi esetünkben ugye még hab a tortán az internet annonymitása, ami ugye barami hatékony elektromikroszkópként működik a real lifeban elfojtott/sikertelen/frusztrált tiniknél
szal annyira meglepődni nem kell az internet arcnélkülki világa minidgis ilyen lesz...folyamatsoan piszkálni sztem felesleges, ügyesen le kell vágni a rákos daganatot, hogy ne tudjon továbbterjedni!

Major Anna 2009.11.09. 18:46:42

Húha, a PittbullZ beszopta, mert rosszul osztott a gép, aztamindenit! Akkor ez bizony BUNDA!!!

Agent Smith 2009.11.09. 18:49:23

@Edöm: szövegértelmezés 1es! Bár leírtam és igazam is volt hogy nem érted a szöveget :D

Major Anna 2009.11.09. 18:53:31

@Agent Smith: Relatív, hogy ki hogyan értelmezi, hogy mi a faszt írsz hova, már nem azért :D

Pipacs1 2009.11.09. 18:54:40

@Edöm: rosszul dobta gép???Ahelyett hogy itt szervezitek ezeket a szarokat inkább foglalkozzatok a etf2l-es szereplésetekkel ahol még basimodel-el is csak szoptok,na pacsi nektek ;)

Desann 2009.11.09. 18:55:04

MiztaH a legnagyobb arc.

Major Anna 2009.11.09. 18:57:42

@Pipacs1: nem, a gép nem dob rosszul, az csak dob, és az megintcsak relatív, kinek mi rossz :D az etf2l pedig a saját ügyünk, de neked persze sokkal több beleszólásod van mint nekünk :D szerezz egy csapatot, állj ki ellenünk és utána pofázz, csak hogy a te szavaiddal éljek: na pacsi neked ;)

Major Anna 2009.11.09. 18:59:11

@Pipacs1: ja még valami: én nem szervezem, csak játszottam, de te ezt megintcsak jobban tudod mint én, te kis cukipofa :)

Krian 2009.11.09. 19:02:13

MiztaH for president?

Pipacs1 2009.11.09. 19:09:28

@Edöm: nem szeretnéd te azt hogy össze szedjem a haverjaimat és toljunk ellenetek egy meccset :)

Major Anna 2009.11.09. 19:22:52

@Pipacs1: persze hogy nem, a szájkarate külön sportág és én megfélem azokat akik űzik! :(

Krissztián 2009.11.09. 20:31:05

Ha egyszer szépségkirály leszek ,elhozom a világbékét.

Thomas MAGNUM 2009.11.09. 20:39:33

Ilyen pillanataidban a szavazatom a tiéd!

Major Anna 2009.11.09. 20:59:29

"Szóval van a külsőség, amelyben doki karöltve legújabb (vérpistike - Smith) segítőjével, Pozitive-val különféle petíciókat írnak, a közösségről papolnak és persze engem szanálnak, hogy mekkora egy szemét vagyok úgy általánosságban." - Talán mert tényleg az vagy? Erre nem gondoltál? XD

Fodiiii 2009.11.09. 21:07:59

@Edöm: Az ilyen kommentek megirása magadtól megy, vagy segitenek benne? Zseniális, tiszta ovi.

hrb 2009.11.09. 21:19:13

Edöm ha nem szeretnél a magyar TF2 közösségben a "kiközösítettek" csoportba tartozni, akkor ne próbálj meg nálad tapasztaltabb, idősebb embereknek bepofázni... Ha egyszer oda kerülsz, nehezen fogadnak vissza. Jobban jársz, ha ezekkel a megnyilvánulásaiddal a klántársaidat boldogítod ventrin ;)

moRtimer · http://elsovagyok.blog.hu/ 2009.11.09. 21:50:41

Yep, a nevet meg írjad át, nem szeretek pajzánnak nagyobb hírnevet szerezni, nőni fog az egója..

Desann 2009.11.09. 22:04:15

I have just ejaculated sunshine.

Mahzsom 2009.11.09. 22:39:28

"Szóval van a külsőség, amelyben doki karöltve legújabb (vérpistike - Smith) segítőjével, Pozitive-val különféle petíciókat írnak, a közösségről papolnak és persze engem szanálnak, hogy mekkora egy szemét vagyok úgy általánosságban." Ebből árad a megkeseredettség ami a közösséget illeti.Szerintem gondold át őszintén hogy most ez használ e vagy ront ezen, vagy csak 1 álmok futás e.Tudom -tudom most jön hogy ki vagyok én hogy megmondom neked, de tényleg csak gondold át ezzel mit akarsz ...
Hyde.

Moreg 2009.11.09. 22:42:39

Úgy bírom azokat akik mindenféle előismeret nélkül belepofáznak mindenbe, okoskodnak, és azt hiszik mindig igazuk van mindenben. Mielőtt leírnátok egy sort, gondolkozzatok el egy kicsit...akinek nem inge ne vegye magára, de szerintem mindenki tudja hogy kiknek szól ez.

Major Anna 2009.11.09. 22:49:47

@hrb: Oh, igen, haribo, a 12 éves megmondja a tutit, tudod mit? Félig megfogadom a tanácsod, mondjuk ezt eddig is betartottam: nálam tapasztaltabb embereknek eddig sem szóltam be, max idősebbeknek :D Ha ez itt a "közösség", akik ezt a portált vezetik, akkor inkább leszek kiközösített, mintsem hogy közéjük tartozzak. Az utolsó mondatodhoz annyit fűznék hozzá, hogy nekünk legalább van :D

@Pedogyerek
Anyád tudja a választ, kérdezd meg :D

Fodiiii 2009.11.09. 23:00:36

@Edöm: "nálam tapasztaltabb embereknek eddig sem szóltam be" -> Most is azt teszed.
Egyébiránt köszönjük az ilyen megnyilvánulásokat, ezek után nekünk nincs más dolgunk mint hátrdadőlve nézni ahogy saját magad járatod le. ;)

Major Anna 2009.11.09. 23:02:21

@Pedo Phil: Na pont erről beszélek, nem tudom, miben vagytok ti olyn kurvára tapasztaltak :D

Fodiiii 2009.11.09. 23:04:15

@Edöm: Az anonimitás lévén nem fogok semmit bizonygatni, aki annak tudatában olvassa a kommentjeid hogy tudja kik szerkesztik a blogot, az jót nevethet Rajtad. :)

Major Anna 2009.11.09. 23:09:30

@Pedo Phil: Tipp: Fodi (a disszidáló)

Thomas MAGNUM 2009.11.10. 08:46:38

@Edöm: hát én is szégyellném magam, ha jónevű európai csapatokban játszhattam volna és rengeteg külföldi játékos is elismerően nyilatkozik róla. nopersze neked és csapatodnak, aki div6ban sem áll túl fényesen jogod van alap nélkül mindenkit bírálni. vagy mégsem?

Major Anna 2009.11.10. 10:30:33

@Dick Richardson: Ne áruld el senkinek de én is formálhatok véleményt, alkotmányos jogom van rá :D

Thomas MAGNUM 2009.11.10. 10:53:49

@Edöm: najó. úgy látom ez neked nem megy. eszed nincs de kezed van, hogy tudjál mivel baromságokat írni.

"Oh, igen, haribo, a 12 éves megmondja a tutit" -> "alkotmányos jogom van rá". Neki nincs rá alkotmányos joga??

"Anyád tudja a választ, kérdezd meg" ez meg lehet, hogy alkotmányos jog, de az nekem is van. főleg itt. a további soha viszont nem látásra :)

Mahzsom 2009.11.10. 14:43:44

@Dick Richardson: "a további soha viszont nem látásra :)" gyarapodik a halállista ? xD

Thomas MAGNUM 2009.11.10. 15:44:17

@Mahzsom: már kapott egy hetet azthiszem. el is volt 3 hétig. most kapott egy véglegeset. talán megnyugszik 2-3 évre :)

Mahzsom 2009.11.10. 16:27:01

Aztán meg szabadlábra helyezed?x)

hrb 2009.11.10. 18:05:03

@Edöm: Kedves Edöm! Ahogy látom, nem fogadtad meg a tanácsomat :) Amikor azt a commentet írtam, nem megbántani akartak, csak a saját példámból okulva figyelmeztettelek. Amúgy meg nem 12 vagyok, nem tudom honnan vetted ezt...De felőlem higgy, amit akarsz, biztos vagyok benne, hogy sokkal okosabb vagy nálam, hiszen pusztán egy hozzászólásom után már tutira megmondod a korom ^^

Fodiiii 2009.11.11. 13:59:26

@Edöm: Még szerencse hogy nekünk meg alkotmányos jogunk van banolni Téged. :')
süti beállítások módosítása