HTML

Airshot és lecsókolbász

De mért vágja mán' így?

Friss topikok

Fail Gamesense

2009.10.18. 21:17 Thomas MAGNUM

Mit vártok tőlünk?

Szeretném ha mindenki leírná, hogy mit vár a blog alkotóitól. Szörnyű ezt bevallani, de már ez is kicsit terhes lett, pedig itt (elméletileg) nem kéne azzal foglalkoznom, hogy kinek mi a véleménye. Az ember kötöttségek nélkül írhatna olyan dolgokról, amelyek érdeklik vagy elmondhatná a véleményét bármiről. De ez itt Magyarisztán és néha már fárasztó itt élni. Amikor tavaly novemberben felvállaltam, felvállalatam... ha-ha, kértem adminjogot hentestől, akkor még fogalmam sem volt, hogy mire adtam a fejem. Így lassan egy év elteltével már kezdek beleunni. Minden nap ugyanaz a rutin, és már a dolog lassan nem szól másról, mint csinálni, mert kigondoltam és a minőséget tartani kell. Egyedül. Bizony ez a nagy helyzet, hogy egyedül. Nem tudom, ez mennyiben az én hibám, de sajnos ez a helyzet. Fodit lekötik a tanulmányai, Kriant szintén és meglepő módon anymal sem különbözik ezen a téren. A kicsit jártasabban megkérdezhetik, hogy miért nem totalnál volt woody és tesco? De jól tudják, itt voltak. De woodyt azért menesztettem, mert egy hirtelen döntést hoztam. Valamitől kicsordult a pohát, mindamellett, hogy ő már előbb vívta ki magának a cikkírás jogát, zsigi mellett, akinek legjobb tudomásom szerint kimerült abban a tevékénysége, hogy hentessel vitatkozott arról, hogy ki kell-e rakni az ogc nc-ket. Maradt tesco, aki nemhogy angolul, de még gyakran magyarul sem tud. Tájékozottsága vagyis valami hasonló alapján úgy gondoltam, hogyha ennyire igyekvő (és telespammeli a totalchatet linkekkel), akkor lehetőséget kell neki adni. Megkapta, de jószerivel több munkám volt a kezéből kikerülő írásokkal, mintha magam megcsináltam volna. Nopersze ő sem maradt sokáig, mert ő úgy gondolta, hogy nem voltam fer woodyval. Amiben még mindmáig nem tudtam eldöteni, hogy igaza van-e. Volt még időközben Minisun és Songold is, akik közül egyikük sem húzta sokáig. Songoldról kiderült, hogy mini egyik cikkével nevezett (nem tudom 100%-ban megerősíteni). Maga minisun pedig azon sértődött be, hogy elvisszük előle a jó híreket, nem tud mit írni. De beszélni persze nem beszélt velem erről. Így ő is szépen kihullot, de még volt egy elvetélt kísérletem a visszacsábítására, mikor elindult két év várakozás után a tf2.hu. De mint az események igazolják, inkább választotta a fordítást. Így hát megint egyedül maradtam.

Szintén egyedül kezdtem neki a TotalTF kupának is, amiben ToMee nyújtott némi segítséget a szabályzat megvitatásában és honlap fellövésében. Fodi a gólyatábor és a főiskolai tanulmányainak kezdete okán nem tudott érdemben részt venni. Larry jó kérdés. Nem tudom, hogy nem hagytam, vagy nem akartam bevonni a munkába. Így a munka oroszlán része megint rám maradt. Közben hallgatnom kellett a Döme és a haxx károgását, hogy folyka nem csítelt. Tudom az édesanyám sem, mert ő nem játszott még a játékkal. Követni a meccseket és ha lehet akkor spektálni is. Keresgetni a demókat, figyelni, hogy minden rendben megy-e és közben híreket írni, közösségi pletykákat gyűjteni és még a total oldalcsoport jövőjét érintő döntésekre is odafigyelni. Mostanság pedig a nightcupok újraélesztésén fáradozom, mert sokan hiányolják. Közben jött ennek a blognak az ötlete, hátha itt ki tudom ereszteni a fáradt gőzt, ami a közösségi portál kereteibe nem fért bele. Mert itt sem lehet az ember őszinte, mert lépten nyomon csak a felülbírálást kapja, még azon sem nevetnek az emberek, ami szinte üvölt a humoros felfogásért. Mi a francot akar akkor ez a "közösség"? Így idézőjelben, mert ezt én nem nevezném annak. Publicon a sok kis hülye acsarkodása, a nagyképűsködés. Például ma lelőttem egy engineert víz alatt wellen 1 sticky+1 pipe kombóval és már a kurva anyámat szidta. De ha pellengére állítanám, hogy mégis mit képzelsz, akkor menne az, hogy minek kell lejáratni. Ugyanez igaz a statnácikra. Észre sem veszik magukat, hogy a játék már nem a jáűtékról szól, hanem a számokról és irdatlan rageket levágnak, mikor pontokat veszítenek ("banold már ki ezeket a külföldi geciket. lelő 50 pontot veszítek"). Ez így teljesen rendben van? Csak így tovább? Vagy a haxx is csupán szívjóságból ilyen faragatlan tuskó? Mert én a normális csapattársaikat sem mentem fel, mert én ilyen keretek között bizonyosan nem játszanék, ahol csak a GYŐZELEM (csupa nagy betűvel) számít. Undorító, most hogy kiléptek a haxxból rögtön másik mgoban kötöttek ki, mert azt hiszik csak az számít, hogy legyen mögöttem név. Nem tudom, hogy a fanatiqz csapata mit és hol tett le az asztalra, de annyi biztos, hogy valaki már megadta nekik a blog címét, hogy olvassanak utána kiket vettek fel. És az bizony nem én voltam! El kellene kicsit mindenkinek gondolkodni, mert én már napok óta azt teszem, mikor hajnal fél kettőig dokival vitatkozom a semmiről vagy pozitive újkeletű ötleteihez kér segítséget, hogy olyanokkal dolgozzak együtt, mint benike, aki pofára kibanolt ogc publicról, mert egymás mellé álltunk vissza a keverések után pubival és zta-val? Gondolkodjunk már egy pillanatra, könyörögve kérem! Nekem mindent szem előtt kell tartani? Nekem mindig csak mást kell nézni? Árulja már el a tisztelt nagyérdemű "közösség", hogy ők mit tettek az utóbbi időben a saját csapatuk építgetésén, a publicoláson és a helyesírási hiábim félkövérrel való kiemelésén kívül az utóbbi egy kibaszott éveben?

19 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunforstressz.blog.hu/api/trackback/id/tr781458850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idk? 2009.10.18. 21:56:39

Sosem értettem azokat az embereket, akik neked tettek keresztbe. A magyar közösség legnagyobb baja az, hogy nincs 5-6 olyan ember, mint te. Valamint az, hogy akik vannak azokat sem becsülik meg. Ha én a te helyedben lettem volna már réges régen itthagytam volna ezt a közösséget.

Luigizzor 2009.10.18. 22:06:31

Hát, egy lényeges dolog a kérdés, nem tudom mennyit adsz véleményemre, de sok mindenben igazad, de van amit nem értek. Kezdem azzal mit nem értek h legyek túl rajta: nem értem miért tudsz fennakadni olyanon h adott illető pubhero pofázik,flamel kpd-t firkál. Az ilyenek menthetetlenek és ha nem érzi magától h egy utolsó szar, ezen tök fölösleges törődni annyit is hogy felhúzdd magad. Én viszonylag friss ember vagyok a "hanyatló közösségben" a magam 2-2.5 hónapos tapasztalatával(tf2es körökben) ebből anyni a lényeg h csak most kezdek tisztában lenni dolgokkal, pl a mostani cikked által is. Azt tudom mondani h nem csak tfben van ilyen felfogás az egész országban. Az a jó ha ki tudunk emelkedni az ilyen tespedségből és széthúzásból ehhez pedig ilyen "dolgos ökrök" kellenek akik kihúznak a sárból, nekik nyilván kurva szar meg időbaszás lehet, de a közösség sokat profitálhat. Azt tudom mondani én tisztelem az ilyet aki próbálkozik jobbá tenni ezt az egészet. Próbáld(játok) viselni a vélemény megoszlását és csinálni tovább a cikkeket meg mindent, probléma az ezzel a "szókimondós szubjektív" dologgal h az olyan cikkek is mint amit rólunk írtatok azzal pont annyira húztuk vissza minket és a többi törekvőt is a szarba mint amennyivel kijjebb lennénk a Totaltf kupák és értelmes cikkek által. A haxx dologról pedig szintén az a véleményem és javasolt hozzáállásom ehhez, mint a pubherokhoz ilyenek mindig voltak, VANNAK, és lesznek is.
ui: nightcupokat meg nagyon jó ötletnek tartom. Én eddig codoztam és csztem, ahol nck minden hétvégén vannak ezt hiányoltam tf2ből jó lenne ha össze tudnátok hozni:) bye

Luigizzor 2009.10.18. 22:07:37

sry az összevisszaságokért siettem h Keresztapát megnézhessem^^

Desann 2009.10.18. 22:16:09

Tudtam, más nem lehetett csak ti. ^^

Bunfi, én tisztellek mindazért a munkádért amit csinálsz szabadidődben a TF2 berkein belül. Természetesen rossz, ha valaki csak a mocskot kapja vissza. Idáig érthető is. Azonban szvsz mindig is lesznek károgók, akiknek semmi sem jó, köcsögök, akik azért élnek, hogy beszólhassanak bárkinek (legtöbbször a monitor mögül). A közösség megjavítása ott kezdődik, hogy mindenki igyekszik normálisan viselkedni egyénként. A probléma az, hogy erre a nagy többség nem képes, saját hibáit képtelen észrevenni. Ez varázsütésre nem fog megváltozni.

(Elég hülyén írtam le, talán nem is jön át, hogy mire gondolok).

R o Z s O ` 2009.10.18. 22:42:42

NC-t AKARUNK de IZIBE O_O

júlóv 2009.10.18. 23:16:49

Bunfi? Akkor már máshogy álók a cikkeknek, szóval Dick aka Bunfi? De miért nem hello_kitty a neved ?Q_Q

júlóv 2009.10.18. 23:18:15

TotalTFre is mehetne cikk :|

HappyRaver 2009.10.18. 23:25:10

Üdv!
A magyar TF2-es közösség az utóbbi hónapokban sajnos igen mélyre süllyedt. Ugyan nemrég publikáltam egy-két (há-négy..) cikket a TF2.HU-n, azonban egy edzésen sikerült eltörnöm a kezemet, így a játékról/írásról le kellett mondanom egy jó időre. Emellett mentségemre szolgáljon, hogy egyre több időt kell tanulással foglalkoznom. Bár megjegyzem, hogy a különböző fórumokat olvasva rohadtul elment a kedvem az írástól/játéktól. Nem csak azért, mert nincs rá időm, hanem mert nem láttam értelmét. Ettől függetlenül sztem tovább fogom folytatni, amint leszedik ezt a kibaszott kötést.. Akárhogy is, gratulálok a kitartásodhoz, Bunfi. Még valami: lehet mégiscsak igazad volt. :)

Marszupi[LAMI] 2009.10.19. 00:27:48

BUNFI FOR PRESIDENT!
most komolyra fordítva a szót te mindent jól csináltál amit elkezdtél például jól felbasztad redcow-t xD
jó volt a totalcup is meg totalon a cikkeid is teljesen jók és itt is azok voltak az RcN-eset leszámítva (mondjuk az nem is a tied volt)
csak annyit tudok mondani hogy így tovább!

u.i.: és ím bunfi felvállalta a nevét kedves nevenincs nagyemberek akik annyira jól tudnak fikázni hogy "mit magyarázol inkább írd ki a neved"
(és majd beverem a fejed)
^^^^^^^^^^^^^^^^
ez mint tudjuk csak tibcsi kivételes esete de nem hagyhattam ki mert így rímel ;)
na PÍSZ!

Desann 2009.10.19. 08:10:30

Nono, azért a ló túlsó oldalára se essünk át, miszerint Bunfi bármihoz nyúl arannyá lesz!

HIS 2009.10.19. 13:21:19

@Marszupi[LAMI]:

Csak gratulálni tudok neked!

Kérdezdnevem 2009.10.19. 15:27:49

Nos mivel kommentem eltávolították továbbá az igazságtól tartva megszünt komment lehetőségem, ismét megpróbálom leírni ami anno volt: Én nekem csak annyi kérdésem van. Ha már múltkor a wartagokkal való viaskodás úgymond kihat a Cali tagokra. És a Cali mint tudjuk egy rendes klán akik nem mások lejáratására törekednek elvileg példát mutatnak, akkor hogy lehet hogy a legnagyobb közösséget lejárató oldal fő szerkesztője ennek a klánnak a tagja. Valószínűleg jó fényt fog vetni a klán nevére és tiszteletet hoz majd neki minden téren. Mert ezzel tuti csak fényezi a Cali nevet ugye? Vegyünk egy jövőbeli példa beszélgetést ami elhangozhat ha így halad: "tudod van az az oldal ahol a Calisok lejáratnak mást vágod". Gratulálok hogy egy ilyen ember képviseli a klánt és remek színekben tünteti fel. További jó lejáratást.

Ui: Ha te írod az oldalt. Totaltf-en minek kelett úgy beharangozni ezt az oldalt hogy: megakadt a szemed rajta. Szal eljátszottad hogy "találtad" az oldalt. Aztán bevallod hogy te írtad. Lehet én értettem félre valamit de amennyiben helyes a gondolat akkor elég ciki :\

Thomas MAGNUM 2009.10.19. 15:39:16

@Hide: nem kértük tőled kioktatást. neked gondolom nagy rálátásod van a dolgokra. a cali meg azt csinál amit akar, nem ártatlan embereket járattam le, ezt te is jól tudod. jó vastagon van vaj a fejükön, mint neked. egyébként nem én írtam, csak kérésre raktam ki. amúgy meg ki volt az a barom aki gratulált a bloghoz, mert beszól szaszának és bunfinak. idióta.

Chaptal 2009.10.19. 16:27:07

f@szért kellett ezt most ide leirni? miért kellet odafigyelni másokra? Miért nem volt neked mindegy, hogy mások mit kommentelnek? Szerintem egy kutyajó dolog volt ez a blog, mert csak a szennyet találtam rajta, volt kit utálni, volt kit megvatni, ere most leírod, hogy próbálnál az emberek kedvére tenni. De kérdem én, MI A FASZÉNT? (faszenet)

TomSPecial 2009.10.19. 16:53:25

Figyelj, én nagyon jól szórakozom ezen a blogon. A stílus maradjon, mert azért jó. Viszont azt, ahogyan válaszolnak, az csak is a te "sértéseid" súlyoságától változhat. Az a baj, hogy ha fiatalabb lennék egy 10 évvel, akkor bele fognék egy klán megalapításába, de ez nem így van. Ezért valószínűleg, soha nem fogok úgy belelátni a dolgokba, hogy arról véleményt is formálhassak. De egy biztos, mióta járok ide olvasni, mindig van egy 5-10 perc, mikor könnyesre röhöghetem magam. Másokkal meg ne foglalkozzál! Legalábbis azokkal ne, akikről tudod - hiszen le is írod - hogy nem érdemes semmiféle energiát pazarolni.

Thomas MAGNUM 2009.10.19. 16:58:13

@TomSPecial: ez a világ megmentése projektem része. javíthatatlan idealista vagyok... miért legyen valami szar, ha jó is lehet. csak a világ nem így működik...

Kérdezdnevem 2009.10.19. 17:57:42

@Dick Richardson: Félreértés ne essen továbbra is jó ötletnek tartom az oldalad mert vannak jó oltások. De ettől függetlenül pártatlan vagyok és nézeteim nem változnak még ha tegyük fel aranyat basznál hozzám sem. Én mindig azt nézem nekem mi a jó. De remélem lesz még több cikk mert van 1 amire nagyon várok. 1 klánra. Amúgy meg valahol vicces hogy magadat is kiosztottad bár lehetne ott is RcN módra fogalmazni ha akarnál. Így tovább.

Hyde *.* 2009.10.19. 21:09:14

Én csak kérni/reméli tudom hogy nem hagyod abba,hiszen te is milyen kesernyésen írtál azon író társaidtól akik már nem akarnak vagy tudnak foglalkozni ezzel.Persze utolsó bástyának lenni vagy érezni magadat nem könnyű,de szerintem nem vagy egyedül csak kéne pár társ melléd.Szükség van egy Bunfira :)
süti beállítások módosítása