HTML

Airshot és lecsókolbász

De mért vágja mán' így?

Friss topikok

Fail Gamesense

2009.10.08. 12:44 Thomas MAGNUM

Olvasói levél: Keep it clean!

A szart jobbá tenni? Tegyek rá tejszínhabot? Talán attól jobb lesz, hogy édes és sejmes, meg ropogós a tegnapi mexikói pizza kukoricaszemeitől. Ha nem lenne probléma azzal amit elmondok, akkor nem is lett volna szükség blogra. Itt mindenki azt hiszi Bunfitól, a noname publámákon keresztül Torturáig, hogy a magyar közösségnek rá van szüksége. 

A közösségnek semmi másra nincs szüksége, mint saját magára. Ha nem lenne tele neveletlen tizenévesekkel, akinek a visító hangját már annó Subi-Dubin példás büntetéssel jutalmaztuk, akkor még lehetne valamit kezdeni. Építeni csak építőanyagból lehet, abból pedig kevés van. De ha te akkora építőmester vagy, akkor lássuk! Most úgy is sok a kamu építési vállalkozó, aki nem fizeti ki az alvállalkozóit és túl sok a lakópark is szerintem. Mindenki mindenhol azt bizonygatja, hogy rá van szükség. Senkinek nem kellenek a politikai beszédek, tenni kell. Én is megteszem ezzel a bloggal a magam részét. Ha értik a lényegét, akkor nekem nem is kell kőműveskanalat ragadni.

Állandóan hasonlítgatod az oldalt, mert biztos lopjuk az ötletet? Naés? Szóról szóra másoljuk ama blog íróinak gondolatait? Nem. És mellesleg már négyen vagyunk, ők még csak mindig hárman (legalábbis a nevek alapján: MR. X, Mr. Q és Mr. Y, bár mostanában csak Mr. Q írogat). Keep it clean? Hogyan képzeled? Szóljak Jimmynek és Luiginak, hogy tárazzák be a streetcleanert és zongorázzanak le vele mindenkit, akinek nem egyezik a véleménye...? De kinek a véleményével nem egyezik? Attól, hogy próbálsz valamit csinálni, nem kéne azt elvárni, hogy mindenki leszegett fejjel, birka módjára kövessen téged. Ugye,  másik minden lében két kanál uraság!

55 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunforstressz.blog.hu/api/trackback/id/tr721436301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyde *.* 2009.10.08. 13:33:03

Nem gondolom hogy az számítana ki hány éves.A Mentalítás a mérvadó , és nem kell a fiatal játékosokat egybe mosni az OGC alltalk betyárjaival.Persze lehet arra hivatkozni hogy bizonyos életkor alatt nem lehet komolyan venni a klánozást.Noss tehát a tizenéves játékosokat elitélik, és ezért a komoly TF2 a "nagyok" kezében van.Ez rendben is van,hisz ők tudják az idejüket szabályozni,de mint sok más téren Magyarországon ők is valami megváltást várnak.Lehet hogy a megváltás új játékosokkal és azoknak való téradással kezdődne.nem tudom, de annyi szent hogy a kezdő/fiatla játékosokat nem utálni kell (főleg nem azért mert van pár retardált közöttük) ha nem támogatni.vagy legalább békén hagyni.

Thomas MAGNUM 2009.10.08. 13:39:33

WÁZE! Egy értelmes gondolat! Az első amely tényleg elgondolkodtat, hogy lehet, hogy kissé sötéten látom a dolgokat. A baj az, hogy itt a fiatal játékosok mentális érettségével van a baj. Nem olyan vészes, de ha majd ők is megütik az útban a 30 felé kort, akkor rá fognak ők is jönni, hogy ekkora marha állatot! Én is rájöttem, és sokmindent bánok. De tovább kell lépni.

A fiatalabbak tegyék a dolgukat és csináljanak már olyan klánokat, amelyek nem a public pawnolásra és a 2 hétes életciklusra vannak beállítva!

DaVeman 2009.10.08. 14:22:25

@Dick Richardson: A fiatalabbak szellemi TF2ben való megnyílvánálásának alacsonyságáról egyetértek, de az is igaz, hogy nem szabad mindenkit egy kalap alá venni. Vannak kivételek, elenyésző számban, de több mint a semmi. Mondom én, aki állandóan chain überezik friendjével :D
A másik: "csináljanak már olyan klánokat, amelyek nem a public pawnolásra és a 2 hétes életciklusra vannak beállítva! "

Nos, a fiatalság együtt jár a türelmetlenséggel és tapasztalatlansággal. A probléma az szerintem, hogy már az elején túl nagy fába vágják a fejszéjüket sokan. Értem ezalatt ETF2L-t például. A feloszlások többsége az eredménytelenség és a csalódás miatt történik meg. Ez pedig közös gyakorlásokkal, több taktikával és kisebb falatokkal javítható lenne, illetve egy tapasztaltabb játékos, úgy nevezett mentor bevonásával. Hiába aktívak, hogyha rosszul csinálják( 2 pyro, egyebek...). Nekünk az ilyen dolgok alapvetőek már, de nekik, a tapasztalatlanabbaknak egyáltalán nem. Tehát ha van rá esély, akkor inkább a segítő kéz, mint a pofon. Már ha klánokról van szó, a pub az pub, azon semmi nem segít, ha 3 backburneres pyro van redbe, akkor 3 lesz, leszakadhat ott az ég is.

subidubiduK 2009.10.08. 14:27:34

omg, érdemi vita!!! :)

legtöbbször a gond nem az egyén életkora, hanem a minimális tisztelet hiánya. szvsz elég sok mindent bevállalnak a net részleges anonimitása mögött, amit élőben nem hinném, hogy megkockáztatnának.

no respect man :(

DaVeman 2009.10.08. 14:36:40

Simán fel lehetne fedni ezt a név- és arctalanságot, csak annyira jellemző a mindennapokban, hogy egyenként nem éri meg a fáradságot gondolom.

John Henry Eden 2009.10.08. 14:46:57

Azt hiszem elkönyvelhet a blog annyi sikert, hogy végre érdemi vita van. A fiatalság miatti ragehez csak egy idézetet csatolnék:
"Ha látnád őket élőben lehet, hogy megsimogatnád a buksiját és mosolyognál."

subidubiduK 2009.10.08. 14:48:13

@DaVeman: 1000000. publámaként a tömegben el lehet szúrni pár 'kurvaanyád'-at, és senki nem fog foglalkozni vele. ahogy írod: nem éri meg. viszont ha egy bizonyos szint fölé szeretnél lépni, úgy nem maradhatsz anonim, szerencsére...
lásd pl. haxx :D jó nem akarom őket megint idehozni, de igen jó példa erre. név - arc csak van, és azt már nem lehet frissre cserélni.

Byteeek 2009.10.08. 15:13:26

Azért az hogy valaki fiatal és hogy valaki egy tiszteletlen, bunkó fasz az két különálló dolog. Más kérdés hogy aki utóbbi kategóriába tartozik, az az elsőbe is nagy lehetőséggel. De ez fordítva nem igaz.

Levela 2009.10.08. 15:45:38

Ismét (!) egy dolog, amiben egyetértek Dick Richardsonnal... ha az kellett hozzá hogy engem porráégessenek azért, hogy egy jobb communityről folyjon akárhol végre a vita, bánom én. (Bár nem értem, miért nem vállaljátok fel a neveteket?)

Már felmerült bennem az ötlet (most röhögni fogtok) hogy a "nagyobb" klánok összefogásával az Európában elismert bár nem annyira működőképes TF2Mentor projectet piciny hazánkban is honosítani kellene.. Aki lát benne némi jövőt, nyugodtan keressen fel..

@subidubiduK: Van ilyen, én nem szégyenlem hogy kiraktak oda, nem minket minősítm a képről pedig mindenkinek meglehet a saját maga kis szubjektív véleménye.. szabad országban élünk, vagy mifene. Amíg nem sért meg vele, és csak elmondja a véleményét kultúráltan (!) addig oké, ha viszont erre nem képes, akkor meg már a "mi szintünkön" vagy az alatt van.. Nem?

hykleri 2009.10.08. 15:51:50

"Attól, hogy próbálsz valamit csinálni, nem kéne azt elvárni, hogy mindenki leszegett fejjel, birka módjára kövessen téged. Ugye, másik minden lében két kanál uraság!"

Egy szóval sem mondtam, én hogy én csinálnék akármit is.

"Ha értik a lényegét, akkor nekem nem is kell kőműveskanalat ragadni."

Most mondhatod azt, hogy érteni kell, szépen mindenkinek a saját lelkében kell keresnie a hibát és megjavulnia, csak éppenséggel itt nem arra mutatsz rá, hogy mi a rossz, és min kéna javítani, hanem hogy mi a rossz, és mekkora csicska vagy már, mindenki röhög rajtad, és életed végéig utálni fogunk.

Nem azt mondom, hogy a blog szar, nem azt mondom, hogy nincs értelme, és ne csináljátok. Csak egyszerűen úgy gondolom, lehetne kicsit máshogy csinálni.

hykleri 2009.10.08. 16:02:48

@Hyde014: Ezzel értek egyet, csak valahogy átsuhantam rajta.

hrb 2009.10.08. 16:04:50

Sajnálom, hogy pár retardált idióta miatt szégyellnem kell a korom... Sajnos egyet kell értenem értenem a cikk írójával, egy publikolás Rsx-szel vagy Pzn-nel megragad mindenkiben. De azért ha lehet, ne általánosítsunk, akadnak értelmes emberek is ebben a korosztályban...

PozitiveRP 2009.10.08. 16:09:24

Az egész blog hülyeség, mert széthúzza az amúgy is kicsi magyar TF2 közösséget. Tessék, akkor kiállok életek. Nem vagyok profi, csak 16 éves vagyok, mégis lelkes emberekből sikerült összehoznom egy klánt. Mentor vagyok? Nem hiszem. De vannak mentoraim, akik nagyon sokat segítettek, hogy eljussak a béka segge alól egy div 6-os szintre. Minden meccsünket elvesztjük? Lehet, de még mindig részt vettünk az összesen!!
Ahelyett, hogy megmondjátok mi a rossz, azt kéne megmondani, hogy lehet jobb! Szerintem én magam többet tudok tenni a magyar közösségért, mint ti. Fun olvasni titeket, de nem szabad komolyan venni, mert minden rosszban van valami jó, és ez fordítva is igaz!

Levela:
Már felmerült bennem az ötlet (most röhögni fogtok) hogy a "nagyobb" klánok összefogásával az Európában elismert bár nem annyira működőképes TF2Mentor projectet piciny hazánkban is honosítani kellene.. Aki lát benne némi jövőt, nyugodtan keressen fel..

Ez egy remek ötlet, és szerintem az emberek 99 % -a ki fog röhögni, de ha elkezdenénk megvalósítani valamit, akkor mindenki elbújthatna oda...

Üdv:
Pozitive (Pintér László, ilyen veszélyes dolog felfedni a nevem ^^)

hide 2009.10.08. 16:47:21

Na csak a blog miatt regisztráltam erre a szutyokra. Kurvajókat írsz így tovább. Ezt szerettem volna csak mondani. Lehetne több név szerinti "kóstolgatás". Részletesebb játékos infó ismertetés például. Mi a kasztja, (képtelen medic nélkül mozdulni) stb. Na peace.

subidubiduK 2009.10.08. 16:53:32

@Levela: úgy érzem pont a lényeget nem sikerült megragadnod. elhiheted, hogy engem hullamód nem érdekel, hogyan nézel ki. nem ettől lesz egy játékos több vagy kevesebb a szememben. arra próbáltam kilyukadni, hogy ha szeretnél is valamire jutni, elismeréseket begyüjteni a közösségen belül, akkor nem cserélgetheted állandóan a nickedet, rgo tartozni fog a 'teljesítményhez' egy arc is. egy ember ekihez köthető ugye. és ha el találnád baszni a dolgaid, akkor már nem tudsz tiszta lappal indulni, mondjuk egy új acc, ID vásárlásával.
"ha az kellett hozzá hogy engem porráégessenek azért, hogy egy jobb communityről folyjon akárhol végre a vita, bánom én." nem kellett porráégetni Téged, magad szolgáltattad a muníciót. és ezt ne sértésnek vedd. hibázni emberi dolog, ahogy a mondás tartja, a kérdés inkább az, hogy levontad-e a tanulságokat (az egész ugye ott indulna, hogy az ember ráébred, hogy mégsem olyan frankón intézte a dóóógokat, mint azt magában 1x elképzelte.

peace

idk? 2009.10.08. 17:38:08

@hide: Íme a mintapéldánya annak az embernek akitől rohad az egész magyar tf2, a baj az h nem egyedül van hanem sok hozzá hasonló ember nyaral ebben a kis közösségben, sajna....

idk? 2009.10.08. 17:41:48

Amúgy a blog nagyon jó, csak így tovább. Illetve a feldobott mentor-program ötlete sem lenne rossz, csak némi elkötelezettséget igényelne mindkét részről (sry a duplaposztért)

Döm3 2009.10.08. 18:09:54

@subidubiduK:

Először tényleg félreértettelek, de most már értem hogy mire céloztál. Muníció.. hmm.. igaz, tény és való, de mikor szoktak lőni? Háború idején, nemde? Sebaj, csak azokat sajnálom, akik külső alapján ítélkeznek másokról... :( Viszont témához visszatérve: a blog maradjon velős, bár szerintem néhol törekedni kellene egy kicsit az objektivitásra, de idővel úgyis alakul.

Egyébként meg tőlem még soha a büdös életben senki a tf2 sceneből nem kérdezte meg, hogy biztosan jól tettem-e azt amit tettem, vagy nem bántam-e meg. Pecsétet ragasztani sokkal egyszerűbb, mint utánajárni az igazságnak.

hide 2009.10.08. 19:16:32

@idk?: Jah tuti én vagyok a hibás mikor kurvaanyázom a medicet ha bassza elnyomni az übert mikor sentry elé futunk mert agyhalott balfasz és magátol képtelen döntést hozni. :D Az ilyen tehetségtelen balfaszok basszák fel még a türelmesek agyát is akik ezért agresszivek lesznek ezt pedig másokon töltik ki akik meg rinyálnak. Jah na meg az ilyen csicska hájas disznók basszák szét a közösséget mint ZTA a szabályszegéseivel. Csoda hogy mindenki romlott ha a "NAGY" játékosoktol ezt látják?

Thomas MAGNUM 2009.10.08. 19:24:12

ez nem tudom mennyiben kapcsolódik a témához... idk véleményét tisztelem, de hogy jött ide a public és ZTA?

Döm3 2009.10.08. 19:46:59

Nem tudom, arra tippelek, hogy pl. én is már publicoltam együtt ZTAval, ugyan jót akart, mert irányítani akarta a sok birkát, de nem feltétlenül úgy kellett volna levezetni ahogy tette..

Thomas MAGNUM 2009.10.08. 19:53:01

Én is publicoltam együtt vele, nekem nem volt semmi gondom. Mondjuk sérelmezte, hogy nem tudott tőlem kezdőkempelni. De megemésztette szerintem.

Hyde *.* 2009.10.08. 19:59:49

A Mentor program ötlete kiváló, bár mint kezdő klánozó kapásból már ketten is felajánlották segítségüket a magyar TF2 ismertebb játékosaiból.Tehát ez sokakban ott motoszkál.Az egy más kérdés hogy ember szerzésben jobb a saját utadat járni,de a taktikban ill. egyéb dolgokban nagy támogatás.

La petit L'Ecsó 2009.10.08. 20:02:50

kibaszottul kíváncsi lennék rá, hogy kik :D

BooT 2009.10.08. 20:13:52

@hide:

A türelem és a tolarencia nem halálos...
Anno mikor először feltévedtem kartelra, feltettem azt a roppant, hülye kérdést, - mivel nem néztem hova csatlakozok, csak késöbb láttam - hogy vannak-e ott magyarok. Senki nem küldött el az anyámba, hogy takarodjak a csíra fejemmel innen és ne rontsam a levegőt. Normális választ kaptam.
Tudod, hogy hányszor hervadtam el úgy, hogy 2 überes medic töltötte belém a manát? Nem lecseszem hanem azt is elmondom, hogy mit, hogyan, miért és azt is időként, ha szükségesnek érzem, hogy mi egyáltalán az über. Talán nem kell magyaráznom, hogy a medicnek nem annyi a feladata, hogy megnyom egy gombot, lehetőleg még a gyúgyított játékos halála előtt. Pl a sentry lehúzása nem magától értetődő annak aki hetente 5 órát játszik.
Megjelenés óta játszom, mondhatom, hogy aktívan - pár hete vki mindenkit kioktatott, hogy ne legyünk már idóta barmok, hát hogy gyűlne gyorsabban az über ha lesebzett játékost gyógyítasz, hát ez egy emeletes baromság. Ezt a nem éppen kultúrált formába csomagolt információt hangoztatta a nagyérdeműnek. Elmondtam neki, higadtan, - annyi más dolgon felhúhatod magad, majd pont egy 10 éves, akitől mindig elvették a piros homokozólapátot fog felidegesíteni... – hogy nem szégyen mástól, főleg nem tapasztaltabtól tanulni és az se hátrány ha tudod mikor kell hallgatni. Azt is megtehettem volna, hogy bannolom, de minek? Van értelme? Nem az a célom, hogy az összes 10 évest orrbavágjam – és itt fontosnak tartanám hangsúlyozni, hogy a kor egyáltalán nem számít, aki az alapján ítél annak az értékrendszerében valami nincs rendben.
Én már egy éve toltam amikor egy olyan helyzet volt, hogy foglalták castle-n a 2. pálya utolsó pontját. Szédüeltes magasságban van ugyebár - ott volt egy soldier, mondtam neki, hogy ugorjon a pontra, ne húzzák be. És akkor feltette a nagy kérdést. Hogy kell? Körberöhöghettem volna, hogy mit művel, de elmondtam neki és ő megköszönte, hogy mostmár ezt is tudja.
Nem értem hova ez a nagy veremamellem mert tudok valamit amit mást nem. Sajnálod tőle, a játékot? Mert barátom ez az. Ki milyen szinten űzi, az már más kérdés. Az egyszerű játékos publicozik mert mást nem tud, ennyi. Neked kéne inkább valami példával előljárni. Attól még, hogy kezdő valaki lehet nagyon jófej. A közösséget meg nem az általad képviselt felfogás fogja előbbrevinni. Sőt...

Sokkal hosszabbra sikerült mint akartam, lehet unalmasnak fogjátok találni – már aki veszi a fáradtságot, hogy elolvassa – de ezt gondoltam leírom. Csak azért regisztráltam, hogy reagálni tudjak.

Over and out.

PozitiveRP 2009.10.08. 20:50:05

@BooT: Ez nagyon ott van!

Ehhez had szóljak annyit hozzá, hogy egyik legnagyobb TF2-s sikerem Reiker nevéhez fűződik. Kb. 1 hónapja vettem fel, és örült, hogy megtudta, hogy nincs spy war -on. Nagyon kezdő volt, de Spy egész jól ment neki, igaz volt vele vagy 6 órája, a mai napig nincs több. Eldöntöttük, hogy mi lenne ha Demoman -re gyúrna? Ő kipróbálta, és megpróbál minden helyzetben most már úrrá lenni. Nem pro, de egy kezdő, akit sikerült eljuttatnom az amatőr szintre. Aki nem hiszi, nézze meg a statját:
steamcommunity.com/profiles/76561198011996827/stats/TF2

Döm3 2009.10.08. 21:04:21

Ez mind szép és jó, Pozitive, csak őszintén megmondva ezzel még nem vagyunk kint a szarból.. egyik nap pont ezzel fordult hozzám osztálytársam (szintúgy tf2 játékos, mi vettük rá a klánozásra), hogy megkereste valaki, hogy segítsen neki demozni.. :) Annyira virult a fejének, hogy már őt keresik meg, szavakkal nem tudom leírni.

De egy fecske nem hoz nyarat.. ide radikálisab lépések kellenek. Várok minden építő szándékú ötletet/kritikát, hogy hogyan tudnánk megvalósítani a tf2 mentor projektet. (Kérem tekintsetek el attól, hogy mi vagyunk a túlságosan közkedvelt haxx, tényleg a scene előrehaladását szeretnénk (szeretném) szolgálni.

Legjobbakat!

Moreg 2009.10.08. 21:19:55

Szerintem egy mentorprojekthez még csak nem is elég nagy a közösség, az EU-s szintű se úgy működik ám ahogy kell, és még ott is viszonylag kevés a jó mentor.

Pubiii 2009.10.08. 21:41:37

:):)

az ilyen embereket minek mentorálja valaki mint dömét? egyik legszánalmasabb ember itt nyal de sunyiba egy bábufasz
Pozitive te meg ne legyél már ien kurva buta div6=béka segge alatt még 20 méter kb
Valaki ir majd valami értelmeset még?!
egyéltalán minek kéne közösség legtöbben csak a másiknak akarnak betenni...
Meg mindenki ossza a nagy szavakat de mikor tettek vannak valahogy hugy lessz mindenki
Szoval basszátok meg :)

Krissz2 2009.10.08. 21:49:53

Szerintem csináljunk egy nyári tábort ahol kézen fogva együtt lanozhatunk és megoszthatjuk egymással az eddig megszerzett tudást.

Krian 2009.10.08. 22:49:26

Osztom Moregnan véleményét, kevés igazán tapasztalt, aktív és jó játékos van a magyar sceneben, ráadásul a legtöbbjüket sokan utálják, mert már vagy 60-szor spawnkempelt. A magyarok mentalitásában kéne változás, mert vannak, kik a kritikát csak és kizárólag sértésnek veszik. Mégha a lehető legemberbarátabb módon is fejezi ki magát, akkor is lehet, hogy egy "kúvaanyád" lesz a válasz.

GhostjAH 2009.10.08. 23:34:08

@Krian: "Mégha a lehető legemberbarátabb módon is fejezi ki magát, akkor is lehet, hogy egy "kúvaanyád" lesz a válasz. " az ilyen emberekkel nem kell foglalkozni, de aki segítséget kér akárkitől hogy ez hogyvan meg a taktika hogyvolt stb...annak ha elmagyarázunk 1 dolgot csak nem mondja azt hogy ku*va anyád...

La petit L'Ecsó 2009.10.09. 08:16:41

felmerül a kérdés: megérett-e a tudásra? alapokra lehet építeni, public skillre nem. warozni-warozni-warozni. és ha úgy érzi, hogy elakadt, akkor kérjen segítséget. ehhez nem is kell program...

Fodiiii 2009.10.09. 09:59:37

A mentor dolog remekül hangzik, de ahogy Moregnan mondta még európai szinten sem működik rendesen. Ráadásul a magyar scene-ben egy kezem össze tudnám számolni hogy mennyien kompetensek érdemi tudást átadni a kezdőknek. Persze már az is haladás ha tudja milyen kasztokkal játszanak waron, de komolyabb taktikákat csak nagyon kevesen tudnak és még kevesebben tudják átadni ezeket a kezdők számára... Egyébként a mostanra sikeres játékosokat mentorálta valaki? Nem; mindenki tapasztalatból tanul, ahhoz pedig csak türelemre és kitartásra van szükség.

Döm3 2009.10.09. 12:40:36

@"az ilyen embereket minek mentorálja valaki mint dömét? egyik legszánalmasabb ember itt nyal de sunyiba egy bábufasz"

Még ha ismernél engem, megérteném, hogy ilyeneket állítasz, még ha 5 mondatnál többet beszéltünk volna AKÁRMIKOR, megérteném, de így.. Pubi, könyörgöm.

Egyébként meg ha már az nyalásnak számít, ha megosztom az ötleteimet és segíteni próbálok, akkor mit csináljak? Pl. Téged is "nagy" embernek tartanak a community-ban, akkor kire számítsanak? Ha így viszonyulsz ahhoz, hogy a div6 a béka segge alatt van, akkor te honnan jöttél? Őszintén kinek képzeled te magad?

GhostjAH 2009.10.09. 13:15:43

@Döm3: Ez Igaz, Pubi se egyből a div4-be kezdte és nemhiszem hogy sosem kért volna segítséget...A másik meg hogy ezért nem lesz semmi mert a "nagy" emberek is így viselkednek...akkor mit várjunk el másoktól??

Pubiii 2009.10.09. 13:24:05

Az a baj hogy ott kezdtem :)
Jah és döme elég volt amit látok rolad :)
"lapinou team".....
Szoval ne oktassatok légyszives köszi
Jah és én gorénak képzelem magam ha már kérded köszi^^
Azoknak mindig is segitettem akik normálisak meg tudnak rendesen kommunikálni de te....

La petit L'Ecsó 2009.10.09. 13:24:15

figyu! ki a faszt értettek nagy emberek alatt? most azért rinyáltok, mert jöttök a kis szánalmas ötletecskéitekkel és nem járunk örömtáncot, hogy de fasza, hogy nem jutott nekem eszembe, hogy nektek segítsek, hiszen ez alapvető. aki akart eddig is kapott segítséget, de ahhoz le kell tenni valamit az asztalra... persze a görénykedésen kívül értem kicsiny napraforgó virágaim :)

Pubiii 2009.10.09. 13:47:13

Mért csak én eegyedül vállalom fel a nevem? :):):)

PozitiveRP 2009.10.09. 14:53:19

Pubiii, az a baj, hogy nagyon el vagy szálva magadtól. Veled egy értelmes szót nem tudtam váltani steam -en, míg Numlocked -del és Skinnie -vel egy elmény volt mIRC -en dumálni.

Előbb tisztelet kéne a nagyoktól a kezdők felé, mert elsősorban Ti lennétek a nagyok. Biztos jobban értessz hozzá, mint én, és valóban 20 m -re vagyunk a béka segge alatt. Ezen akartál velem összeveszni? :-D

inkább a lecsókolbi 2009.10.09. 14:53:27

@Pubiii: mert állítólag te Nagy ember vagy :)

La petit L'Ecsó 2009.10.09. 14:59:47

@Pozitive: igen. meg teamfortress.hu a legnagyobb magyar portál. tényleg nem tudnád a pofád befogni és ha majd felszedtél magadra némi történelmet és játéktudást akkor visszajönni és akkor diskurzálni. attól, hogy benyalod magad néhány külföldinél, az még nem azt jelenti, hogy nem szarjuk telibe a véleményed, ha egyszer BAROMSÁG!

PozitiveRP 2009.10.09. 15:01:35

@La petit L'Ecsó: Az a baj, hogy nem az én véleményemet szarjátok le, hanem mindenkiét!

Pubiii 2009.10.09. 15:04:55

:):):):):)
Te képbe vagy amugy? :) annyira butaságokat irtok, irsz
Nemtudtál steamen normálisan beszélni? :):):):):) megmondtam hogy nem vagyok az interjuk hive és ezért nem akarom :) és elvagyok szállva? :):):) ebbe mi volt a nem nomális hogy nem jopofiztam egy hülyegyereknek és nem adtam neki interjut :O:O:O
Ez felbasz nem lehet vele normálisan beszélni
Pozitive nem vagy te egy kicsit hülye? elég hülyén adod elő magad

PozitiveRP 2009.10.09. 15:09:58

@Pubiii: De, tényleg az vagyok, most hogy mondod, köszi, erre magamtól nem is jöttem rá! :O

Az vigasztal, hogy Beethoven süketül született, és Einstein matekból megbukott. ^^

Csak annyi bánt engem, hogy magyar sérti a magyart, és egy külföldi egyenrangú partnerként kezel.
A franciák után mi vagyunk a legnagyobb nacionalisták, de nem hiszem, hogy ez sokáig lesz így. ;)

Pubiii 2009.10.09. 15:13:30

@Pozitive: ne legyél már gyöp bazzeg
Te irod hogy nem tudok normálisan irni
ezt abból vonod le mert nem adok interjut? :):):) ennyire szánalom az OGC vagy mivan? :) meg én egyedül a fikázok közül válalom a nevem meg leirom hogy hülyeségeget beszélsz.

PozitiveRP 2009.10.09. 15:17:21

@Pubiii: Nem abból vonom le, hanem a szokásos te meg ki vagy? első mondantál. Szerencsére nem sokan írnak nekem ilyet egyelőre, de lehet megutálnak. Azt, hogy nem tudsz normálisan írni, inkább a helyesírásból vonnám le...

Hogy őszinte legyek: Nem, ennyire lusta az OGC...

Pubiii 2009.10.09. 15:21:20

@Pozitive: Erre válaszolj még beethoven nem volt süket születésekor
és einstein se bukott :)

Egy késobbi interjúban Einstein így nyilatkozott erről:
– Széles körben elterjedt nézet, hogy Ön egy ízben megbukott matematikából? Igaz ez?
– Ugyan, dehogy. Ez egy elferdített történet. Amikor először tettem felvételi vizsgát a zürichi Politechnikai Foiskolára 16 éves voltam, s nem voltam elég felkészült francia nyelvbol és botanikából.
– Szóval nem bukott meg matematikából?
– Oh, nem. Soha nem buktam meg matematikából.. Már 15 éves korom előtt elsajátítottam a differenciál- és integrálszámítást.

(Harry A.Cohen: Egy délután Einsteinnel)

Nézz utána máskor :) muhaha
ez fail

nem tudok helyesen irni ez van :)
és azért kiváncsi vagyok ki vesz fel, neten nem barátot keresek.

Thomas MAGNUM 2009.10.09. 15:23:45

Pozitive: ha továbbra sem tudsz elszakadni a saját monologodtól, amit már elmagyaráztuk, hogy hibás következtetéseket vonsz le! Nem gondolkodsz rosszul, csak annyira kezdő vagy, hogy nem veszed észre, hogy abszolut logikátlan, ahogy gondolkodsz. Még véletlenül se vedd fenyegetésnek, de próbálj már egy kicsit elgondolkodni, hogy lehet, hogy én látom rosszul. Köszönöm.

PozitiveRP 2009.10.09. 15:31:23

@Pubiii: Muhaha, valóban elferdítettem, de a tényen nem változtat, hogy a legjobb mesterműveit már legalább félsüketen szerezte.

Mondd Pubii, te ha egy híres tudós lennél, nem tagadnád le? :) És még valami, a zsidók sokkal jobban összetartanak, mint a magyarok!

PozitiveRP 2009.10.09. 15:34:00

@Dick Richardson: Végre egy komment, ahol csak néhol van hosszú u és o hiba. Logikátlan, mert még nem kiforrott. Ettől függetlenül nekem is van véleményem. A Ti blogotok kicsit átformálta, ha jókat fogtok írni, akkor nagyon átformálja. Majd meglátjuk fél év múlva, hogy helyes irányba formálta-e. Mert addigra ha folytatjátok, akkor elég híres lesz a blog.

Thomas MAGNUM 2009.10.09. 15:42:32

Nagyképűséged és tiszteletlenséged jutalmaként egy hónapig kénytelen leszel álneveket használni, ha továbbra is szeretnéd a helyzeted rontani. Azt hiszem mindenkinek joga van eldönteni, hogy mit csinál. És sajnos te pont nem az az ember vagy, aki ezért bírálhatja.
A hocz interjúra meg kíváncsi leszek, mert érdekel, hogy a sablonkérdéseknél mélyebb érdeklődésű kérdéseket is össze tudtál-e kaparni a hírportálokon megjelent anyagokból, vagy csupán interjú az interjúkészítőért.

Moreg 2009.10.10. 14:19:56

Végül is ugyanott tartunk, mentor projekt nincs, és nem is lesz, kár vitatkozni rajt, egyszerűen ez a legjobb esetben sem úgy működik a gyakorlatban mint ahogy azt az ember kigondolja. Persze segíteni egymást lehet, de ahhoz nem csak mentori képességek kellenek. Ez alatt azt értem hogy a tanulni kívánó egyénnek is kellenek egyfajta képességek, lásd intelligencia, vagy memória.
Ja és én felvállalom a nevem.

Fodiiii 2009.10.10. 14:20:32

@Pozitive: Amig 1sz-szel irod a száll igét és 2-vel az értesz-t, addig inkább használd csak seggnyalásra a kicsi szádat, az érdemi vitát pedig hagyd meg a nagyoknak.
Hogy a zsidók és a franciák mennyire patrióták? Ha minimálisan képben volnál a TF2 scene-ben, biztosan nem állítanál ekkora baromságot. Az pedig hogy egy játékos makroközösséget próbálsz párhuzamba állítani egy egész nemzettel, megint csak hihetetlen naivitásod jellemzi...

Fodiiii 2009.10.10. 14:23:40

@Moregnan the BrainDamaged: Ámen, ott a pont. Ahogy már említettem azon kevés magyar játékos mögött sem állt senki anno, akik mára komolynak mondható játéktudással büszkélkedhetnek. Nézz sok demot, kérj segítséged ha úgy adódik és persze gyakorolj sokat: de a sült galamb szervírozását azért ne várd el.
süti beállítások módosítása